Lekker bezig pik.quote:Op woensdag 1 januari 2020 11:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zo is dat maat.
Ik ga NU mijn huis opruimen.
ga je verhuizen?quote:Op woensdag 1 januari 2020 11:33 schreef Doublepain het volgende:
38 arrestaties in Utrecht, ME ingezet om orde te herstellen
Ga deze wijk wel missen
heb je dat in Utreg?quote:Op woensdag 1 januari 2020 11:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja naar een ‘iets’ netter wijkje
qua ligging een prima stad maar ook een beetje duur daardoorquote:Op woensdag 1 januari 2020 11:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja meer de buitenwijken, maar dat gaat binnenkort ook veranderen hoorde ik
Los lekker zelf op.quote:Op woensdag 1 januari 2020 12:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik wil graag mijn hulplijn inschakelen @:haags_kwartiertje
Altijd nog beter dan over je eigen buik, gore big die je er loopt.quote:Op woensdag 1 januari 2020 12:09 schreef onlogisch het volgende:
@:elan struikelt ook in 2020 direct weer over zijn posts.
Jij ook man.quote:Op woensdag 1 januari 2020 12:12 schreef Elan het volgende:
[..]
De beste wensen Harry. Nog een beetje gereld daar?
Lekker hoor.quote:Op woensdag 1 januari 2020 12:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij ook man.
Neejoh, rondje gemaakt door Den Haag en om 3 uur netjes naar bedje toe. Jij?
Jij ookquote:Op woensdag 1 januari 2020 12:25 schreef Tjacka het volgende:
[modbreak] Tjacka wilt mijn vrienden het beste wensen voor 2020![/modbreak]
Nice. 1 januari is altijd een waardeloze dag dus je hebt de hele dag de tijd om bij te komen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 12:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Was bij een technofeestje in Amsterdam.
Alleen het slapen is er een beetje bij ingeschoten
Jaquote:Op woensdag 1 januari 2020 12:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nice. 1 januari is altijd een waardeloze dag dus je hebt de hele dag de tijd om bij te komen.
Jij hoeft dat niet te doenquote:Op woensdag 1 januari 2020 12:32 schreef Elan het volgende:
Dit jaar moeten we wel meer posts gaan maken hier, godskolere
Eens. 2019 was een waardeloos jaar voor de SC.quote:Op woensdag 1 januari 2020 12:32 schreef Elan het volgende:
Dit jaar moeten we wel meer posts gaan maken hier, godskolere
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |