Lekker bezig pik.quote:Op woensdag 1 januari 2020 11:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zo is dat maat.
Ik ga NU mijn huis opruimen.
ga je verhuizen?quote:Op woensdag 1 januari 2020 11:33 schreef Doublepain het volgende:
38 arrestaties in Utrecht, ME ingezet om orde te herstellen
Ga deze wijk wel missen
heb je dat in Utreg?quote:Op woensdag 1 januari 2020 11:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja naar een ‘iets’ netter wijkje
qua ligging een prima stad maar ook een beetje duur daardoorquote:Op woensdag 1 januari 2020 11:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja meer de buitenwijken, maar dat gaat binnenkort ook veranderen hoorde ik
Los lekker zelf op.quote:Op woensdag 1 januari 2020 12:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik wil graag mijn hulplijn inschakelen @:haags_kwartiertje
Altijd nog beter dan over je eigen buik, gore big die je er loopt.quote:Op woensdag 1 januari 2020 12:09 schreef onlogisch het volgende:
@:elan struikelt ook in 2020 direct weer over zijn posts.
Jij ook man.quote:Op woensdag 1 januari 2020 12:12 schreef Elan het volgende:
[..]
De beste wensen Harry. Nog een beetje gereld daar?
Lekker hoor.quote:Op woensdag 1 januari 2020 12:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij ook man.
Neejoh, rondje gemaakt door Den Haag en om 3 uur netjes naar bedje toe. Jij?
Jij ookquote:Op woensdag 1 januari 2020 12:25 schreef Tjacka het volgende:
[modbreak] Tjacka wilt mijn vrienden het beste wensen voor 2020![/modbreak]
Nice. 1 januari is altijd een waardeloze dag dus je hebt de hele dag de tijd om bij te komen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 12:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Was bij een technofeestje in Amsterdam.
Alleen het slapen is er een beetje bij ingeschoten
Jaquote:Op woensdag 1 januari 2020 12:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nice. 1 januari is altijd een waardeloze dag dus je hebt de hele dag de tijd om bij te komen.
Jij hoeft dat niet te doenquote:Op woensdag 1 januari 2020 12:32 schreef Elan het volgende:
Dit jaar moeten we wel meer posts gaan maken hier, godskolere
Eens. 2019 was een waardeloos jaar voor de SC.quote:Op woensdag 1 januari 2020 12:32 schreef Elan het volgende:
Dit jaar moeten we wel meer posts gaan maken hier, godskolere
je begint het nieuwe jaar meteen met een spelfoutquote:Op woensdag 1 januari 2020 12:25 schreef Tjacka het volgende:
Mijn probleemquote:Op woensdag 1 januari 2020 12:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
je begint het nieuwe jaar meteen met een spelfout
quote:Op woensdag 1 januari 2020 12:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja
Had m'n zwager kennelijk de belofte gedaan om mee te gaan naar de IKEA om een of andere kast in mekaar te zetten.
Dus dat is wel jammer op zich.
Wat een rare zin.quote:Op woensdag 1 januari 2020 12:25 schreef Tjacka het volgende:
Ja, maar dan moet Wright wel tegenstand bieden, en anders zap ik weg en het wordt het Arsenal - Man Utd.quote:
Dat is tegenwoordig ook maar een subtopper.quote:Op woensdag 1 januari 2020 13:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet Wright wel tegenstand bieden, en anders zap ik weg en het wordt het Arsenal - Man Utd.
die Wright lijkt beter in vorm dan Van Gerwen, maar die hanenkam en z'n plakplaatjes irriteren me meer dan de Shreck/carnavalskind uitstraling van Van Gerwenquote:Op woensdag 1 januari 2020 13:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet Wright wel tegenstand bieden, en anders zap ik weg en het wordt het Arsenal - Man Utd.
Arsenal - Man Utd is gehandicaptenvoetbal.quote:Op woensdag 1 januari 2020 13:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
dat zijn de meeste wedstrijden toch in de PL, de intensiteit daarentegen is meestal wel dik in orde en dat kijkt toch wel lekker weg.quote:Op woensdag 1 januari 2020 13:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Arsenal - Man Utd is gehandicaptenvoetbal.
Paar prima users kwijtgeraakt.quote:Op woensdag 1 januari 2020 12:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens. 2019 was een waardeloos jaar voor de SC.
Ik kijk eigenlijk alleen nog wedstrijden van Liverpool daar.quote:Op woensdag 1 januari 2020 13:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zijn de meeste wedstrijden toch in de PL, de intensiteit daarentegen is meestal wel dik in orde en dat kijkt toch wel lekker weg.
Liverpool kijk ik ook wat anders naar, de rest maakt het me niet zoveel uit wie er wintquote:Op woensdag 1 januari 2020 13:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk alleen nog wedstrijden van Liverpool daar.
Soms een keer City.
@KnutdeIJsbeer vergeten. Pijnlijk dit.quote:Op woensdag 1 januari 2020 13:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Paar prima users kwijtgeraakt.
@:Insomnia2.0
@:Scrummie2.0
@:Saind
@:Anneloos
Dat laatste.quote:Op woensdag 1 januari 2020 13:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben je nog op stap geweest of was het een huisfeestje met Tarrel en co?
Jij kijkt toch helemaal geen buitenlands voetbal joh.quote:Op woensdag 1 januari 2020 13:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zit nu Burnley - Villa te kiekn, genot.
Stiekem welquote:Op woensdag 1 januari 2020 13:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij kijkt toch helemaal geen buitenlands voetbal joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |