Slechte trend dus.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vorig jaar was ie Borsatovrij
Hij staat mij ook een tikkeltje te hoog.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op plaats 400 zou dit goed staan als je het mij vraagt. Sowieso dat deze hoger staat dan Stan is![]()
![]()
Nou ... vooruit.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op plaats 400 zou dit goed staan als je het mij vraagt.
Vind Jelle nog steeds beter dan Stan.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op plaats 400 zou dit goed staan als je het mij vraagt. Sowieso dat deze hoger staat dan Stan is![]()
![]()
Is meer dan terecht.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
![]()
Waarom hoor ik dit met een plat Brabants accentquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:25 schreef Isorden het volgende:
check me uit. yo, is everybody beetje happy?
Yo, ik ben Aminam zij gaat op rood
ik ben de ham jij bent een gangster jij moet dood
Ik ben stoer en rij door rood
je bent een kei dikke zak met kloot!
als gij een ham heb op je hoofd, zak je kei door de grond
Jij moet dood met een zak met brood,
dus ga jij maar dissen, ik ga op.. je pissen.
Moederneuker kerstballon, dikhoft met een vissenkom
Ik heb je deze diss gegeven, kzou het fijn vinden als je nu m'n billen af zou willen vegen..
Rollerkooster ook.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hij staat mij ook een tikkeltje te hoog.
Dat zal ik ook niet ontkennen.quote:
Samequote:Op dinsdag 31 december 2019 14:25 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Vind Jelle nog steeds beter dan Stan.
Een van de minste gaat wel erg ver.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:27 schreef alpeko het volgende:
In alle eerlijkheid: dit is toch een van de minste van de Beatles?
Divagedrag ditquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Shit nu heb ik zin in blauwe M&M's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |