Lekker boeiendquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:57 schreef MakkieR het volgende:
Als Remkes het leger op de stad loslaat dan heeft Remkes verloren, let maar op mijn woorden.
In no time krijgt hij dan allerlei humanitaire organisaties op zijn dak zoals human rightwatch of amnestie of zelfs de VN. Ik denk dat er ergens wel mensenrechten zijn geschonden. Maar we wachten het af.
Remkes heeft allang verloren. Die man is het helemaal kwijt. De angst regeert.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:57 schreef MakkieR het volgende:
Als Remkes het leger op de stad loslaat dan heeft Remkes verloren, let maar op mijn woorden.
In no time krijgt hij dan allerlei humanitaire organisaties op zijn dak zoals human rightwatch of amnestie of zelfs de VN. Ik denk dat er ergens wel mensenrechten zijn geschonden. Maar we wachten het af.
Ik zou dan weer vooral bang zijn voor de rotzooitrappers.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Remkes heeft allang verloren. Die man is het helemaal kwijt. De angst regeert.
Gooi jezelf weg.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Remkes heeft allang verloren. Die man is het helemaal kwijt. De angst regeert.
Mensenrechten gelden ook voor moordenaars. Juristen zijn hier gek op.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:58 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Lekker boeiendMensenrechten voor relschoppers
quote:DEN HAAG - Waarnemend burgemeester Remkes van Den Haag heeft contact gehad met defensie over de jaarwisseling in zijn stad. Dat zegt hij in een interview met Omroep West. Wat hij met het leger besproken heeft, wil Remkes niet zeggen. Maar het geeft aan dat de burgemeester met alles rekening houdt. 'De gemeente is samen met de hulpdiensten breed en goed voorbereid, maar alle calamiteiten kun je nooit voorkomen.' Remkes bezocht dinsdagmiddag enkele hulpdiensten om ze te bedanken en succes te wensen.
Juristen mogen ook allemaal een nekschot.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:59 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Mensenrechten gelden ook voor moordenaars. Juristen zijn hier gek op.
quote:In heel Den Haag worden nu al veel branden gemeld. Zo kwamen er de afgelopen tien minuten meldingen binnen over een voertuigbrand in de Withuysstraat, een containerbrand op het Belgische Plein en een buitenbrand op de Wrightlaan.
https://www.ad.nl/dossier(...)Kc9R1FivM-pUww_OEjuU
Dit is natuurlijk dom praat, de vraag is: kun je ongestraft het leger los laten op je stad zonder dat dit politieke gevolgen heeft in Nederland.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:59 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Juristen mogen ook allemaal een nekschot.
Marechaussee heeft ook politiebevoegdheden anders..quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:02 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk dom praat, de vraag is: kun je ongestraft het leger los laten op je stad zonder dat dit politieke gevolgen heeft in Nederland.
Noord Korea is dit geen probleem, maar hier hebben het over de regeltjesland Nederland.
Ik wilde even van de gelegenheid gebruik maken om iedereen een gelukkig, liefdevol, voorspoedig en vredig Nieuwjaar toe te wensenquote:Op dinsdag 31 december 2019 19:00 schreef Sicstus het volgende:
Gewoon staat van beleg afkondigen en het leger erop afsturen. Zoveel mogelijk van dat tuig doodschieten.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:03 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik wilde even van de gelegenheid gebruik maken om iedereen een gelukkig, liefdevol, voorspoedig en vredig Nieuwjaar toe te wensen
quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:03 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik wilde even van de gelegenheid gebruik maken om iedereen een gelukkig, liefdevol, voorspoedig en vredig Nieuwjaar toe te wensen
Is gewoon een ludieke actie, is kattekwaad joh.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:03 schreef bitterbal het volgende:
Daar gaat je werkbusje
[ afbeelding ]
Kankerpauper. Onbegrijpelijk dat jij mod mag zijn.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Goed idee he Remkes, dat verbod op die vreugdevuren
Wist hij veel dat heel debiel Den Haag naar buiten komt om te rellenquote:Op dinsdag 31 december 2019 19:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Goed idee he Remkes, dat verbod op die vreugdevuren
Doe es normaal joh.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:05 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Kankerpauper. Onbegrijpelijk dat jij mod mag zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |