Nee, maar beetje vage berichtgeving ook. Het is absoluut waar van die kraaienpoten maar in Scheveningen/Duindorp werden ze eerder deze maand aangetroffen. In Laak recentelijk. Zag er op Twitter een afbeelding van.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:26 schreef Messina het volgende:
[..]
Dat zetten ze er niet neer zodat het Scheveningen lijkt zeker?
Jezus hebben ze daar niet een setje liggen voor noodgevallenquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
twitter:regio15 twitterde op dinsdag 31-12-2019 om 13:50:42Een brandweerwagen zou twee lekke banden hebben opgelopen. De tankautospuit (brandweerwagen) is/was daarom buiten dienst. #DenHaag https://t.co/PnaJlzzHiE reageer retweet
Allemaal hardwerkende brave burgers inderdaadquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:26 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Het punt is dat FOK! van een daderprofiel uitgaat dat niet klopt.
Ja dat is het probleemquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:29 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Jezus hebben ze daar niet een setje liggen voor noodgevallen
quote:DEN HAAG - Bij een brandweerkazerne aan de Waldorpstraat zijn in de nacht van maandag op dinsdag kraaienpoten neergelegd. Volgens een brandweerman, die op Facebook over het incident schreef, leidde dit tot twee lekke banden en een kapotte spuit. 'Voor de mensen die dit hebben gedaan: jullie brandje wordt inderdaad niet geblust want de autospuit kan niet uitrukken.'
Een woordvoerder van de gemeente zegt over het incident in het Laakkwartier: 'Of je nou bij de ambulance, brandweer, politie of de eerste hulp werkt, iedereen geeft zijn vrije tijd op, niemand daar zit vanavond thuis met vrienden en familie oliebollen te eten, ze zijn allemaal aan het helpen. Als je dat gaat dwarsbomen, is dat volstrekt verwerpelijk.'
Het is niet bekend of er mensen zijn opgepakt. Een woordvoerder van de brandweer bevestigt het nieuws, maar wil niet ingaan op verdere vragen.
Een hulpdienst rondom tokkies opzetten en niet voorbereid zijn op tokkieacties. Dat vind ik een probleem ja.quote:
Allemaal doktoren en docenten.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Allemaal hardwerkende brave burgers inderdaad
Dat "setje voor noodgevallen" kan je hebben liggen, maar dat zit dan nog niet in een pitstop-tijd van Red Bull onder de brandweerwagen. Ofwel: alsnog de betreffende wagen tijdelijk buiten dienst.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:29 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Jezus hebben ze daar niet een setje liggen voor noodgevallen
Daar heb je een punt. Misschien trek ik mijn conclusies te vroegquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:45 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Dat "setje voor noodgevallen" kan je hebben liggen, maar dat zit dan nog niet in een pitstop-tijd van Red Bull onder de brandweerwagen. Ofwel: alsnog de betreffende wagen tijdelijk buiten dienst.
Tokkies krijgen wat mij betreft geen enkele hulpquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:36 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Een hulpdienst rondom tokkies opzetten en niet voorbereid zijn op tokkieacties. Dat vind ik een probleem ja.
Genoteerdquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:47 schreef Questular het volgende:
[..]
Tokkies krijgen wat mij betreft geen enkele hulp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |