Hetzelfde en dat u maar veel grote boodschappen mag doen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:25 schreef EDMAN- het volgende:
Ja mensen, en hiermee verlaat ik u.
Fijne jaarwisseling en have fun nog. Misschien dat ik tijdens het poepen nog eens iets kan sturen
quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:25 schreef EDMAN- het volgende:
Fijne jaarwisseling en have fun nog. Misschien dat ik tijdens het poepen nog eens iets kan sturen
Terec....quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:25 schreef MTheBassman het volgende:
Dit staat onder Pokemon.
Laat je dit even inzinken.
Mensen die op Pokemon stemden, hadden een inzinking...quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:25 schreef MTheBassman het volgende:
Dit staat onder Pokemon.
Ik vind deze mooier (en blijkbaar nog meer mensen)quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:25 schreef Zorro het volgende:
Mooi nummer hoor. Prachtig zelfs.
Maar waarom staat Question lager?
In b4 : That's the question
is dat Gronings?quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:25 schreef MTheBassman het volgende:
Dit staat onder Pokemon.
Nederland is een smakeloos land.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:25 schreef MTheBassman het volgende:
Dit staat onder Pokemon.
Nederlands of Belgisch poepen?quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:25 schreef EDMAN- het volgende:
Laxie! Heb je maar weinig gezien hier de laatste dagenquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:26 schreef laxus13 het volgende:
Damnn het kan niet op hier, nog meer stemlijstGenot![]()
Alto gespotquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beste albums ooit:
1. Sonic Youth - Daydream Nation
2. Slowdive - Souvlaki
3. The Cure - Disintegration
4. Slint - Spiderland
5. My Bloody Valentine - Loveless
Wikipedia?quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
De opname vond plaats in een studio van Decca Records. Dit label wilde aanvankelijk dat de Moody Blues een rockvariant van de negende symfonie (Uit de nieuwe wereld) van de Tsjechische componist Antonín Dvořák zou opnemen om een nieuw opnamesysteem te testen. Toen de bandleden besloten hun aandacht te richten op het opnemen van eigen materiaal, zorgde Peter Knight voor de orkestrale omlijsting. Het nummer werd opgenomen met The London Festival Orchestra.[6]
quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:25 schreef Isorden het volgende:
[..]
Terec....
Nee ok dit kan zelfs ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |