van de een is dat bewezen, de ander niet....quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:16 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar in principe vallen ze allebei op kindjes
hihiquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jawel, maar dan zou het nummer harder kelderen
quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jawel, maar dan zou het nummer harder kelderen
Ook niet ervoor de kerk uit?quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb Dutroux nog nooit horen zingen en denk dat ik dat graag zo houd.
Nee, gewoon ontzettend overplayed en doet me herinneren aan het feit dat tiener-Pindakaas geen muzieksmaak hadquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
die twee vind je niet iemand om lief te hebben in dat nummer ja?
Het is jammer dat die heel vaak nummers maakte met zo'n truttig stemmetje, terwijl flinke uithalen zoals hier in Billie Jean zijn stem veel meer recht doet.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Off the wall hier
So tonight gotta leave that nine to five upon the shelf
And just enjoy yourself
Groove, let the madness in the music get to you
Life ain't so bad at all
If you live it off the wall
![]()
![]()
Volgens mij is het voor MJ nooit bewezen en MD heel duidelijk wel. Ik vind het wel een lastige. Want ik vind MJ wel een groot artiest. Helemaal in de periode van Beat It.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:16 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar in principe vallen ze allebei op kindjes
Mijn top 5 is denk ik Songs for the deaf van QOTSA, Rising van Rainbow, Rumours van Fleetwood Mac, And Justice for All van Metallica en Heaven and Hell van Black Sabbathquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:16 schreef jrwl het volgende:
beste albums ooit wat mij betreft:
1. Pink Floyd - Wish you were here
2. Led Zeppelin - Led Zeppelin 4
3. Nirvana - Nevermind
4. The Prodigy - Music for the jilted generation
5. Pearl Jam - Ten
One drie keerquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveel nummers worden er tegenwoordig 2x op 31 december ten gehore gebracht? 4? (Hallelujah, One, Somebody to Love, Sound of Silence)
(inb4 iemand die roept dat One 3x ten gehore wordt gebracht)
One toch maar 1 keer? ken maar 1 versie van dat nummer hoorquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveel nummers worden er tegenwoordig 2x op 31 december ten gehore gebracht? 4? (Hallelujah, One, Somebody to Love, Sound of Silence)
pfff, deze is zelfs voor mij te flauwquote:
En als er al iets bewezen wordt van MJ is het natuurlijk nog compleet onvergelijkbaar.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgens mij is het voor MJ nooit bewezen en MD heel duidelijk wel. Ik vind het wel een lastige. Want ik vind MJ wel een groot artiest. Helemaal in de periode van Beat It.
Geen probleem hoor.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:18 schreef EDMAN- het volgende:
Ik had de naam niet moeten noemen sorry![]()
SORRYquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ook van The Sound of Silence, maar staat er blijkbaar toch 2x inquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:18 schreef Isorden het volgende:
[..]
One toch maar 1 keer? ken maar 1 versie van dat nummer hoor
Somebody To Love is de enige waarbij niet een van de een twee versie is om te laten horen hoe het absoluut niet moetquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |