Ik zat net te kijken. Het verbaasde mij dat zelfs Crazy Train van Ozzy er niet in staat...quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:43 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
volgend jaar Iron Man of War Pigs erbij?
Nu nog agenten die durven handhavenquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:45 schreef EDMAN- het volgende:
wonen in België heeft, behalve bier, één voordeel: hier geldt al een vuurwerkverbod
Mogguh Pippen!quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die dacht ik al gehoord te hebben
ja prima maar blijf dan van mijn deurbel.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zo verkopen ze het hier ook, dat zien ze als een 'goed doel'
En toch kun je het daar heel het jaar kopen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:45 schreef EDMAN- het volgende:
wonen in België heeft, behalve bier, één voordeel: hier geldt al een vuurwerkverbod
Hehe, snap jequote:Op dinsdag 31 december 2019 10:46 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Iets met het getal 69.
deze bollen zijn ook net stenen iddquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier hebben ze altijd wafels, waarbij geldt dat als je één hapje neemt, die dingen meteen je maag in vallen.
Niet na de Moody Blues?quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:46 schreef MTheBassman het volgende:
Ik zie na Zombie volgend uur een goed moment om boodschappen te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |