?? voor vlees ja, maar niet voor oliebollen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
croma geeft toch een heerlijk goudbruin laagje?
dat schreeuwen waren ze niet verleerdquote:Op dinsdag 31 december 2019 09:29 schreef SonicVolcano het volgende:
De live versie uit 82 is zo goed. Lindsey en Stevie die bijna letterlijk naar elkaar de lyrics schreeuwen.
van jou wissik de gedachte... diaan staat ook elke keer max een meter van de keuken vandaan natuurlijk.quote:
je lijkt te veel op piesquote:
Nu welquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
van jou wissik de gedachte... diaan staat ook elke keer max een meter van de keuken vandaan natuurlijk.
[..]
je lijkt te veel op pies
grinnik, lekker om zo onwetend te doen en dat er dan ook nog serieus op in wordt gegaanquote:Op dinsdag 31 december 2019 09:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
?? voor vlees ja, maar niet voor oliebollen.
Nu wel, ff genieten van het beste van de Mac dus.quote:
ik heb zo'n ketting die je kan laten vieren als het uitkomt...quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
van jou wissik de gedachte... diaan staat ook elke keer max een meter van de keuken vandaan natuurlijk.
[..]
je lijkt te veel op pies
Deze man weet.quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu wel, ff genieten van het beste van de Mac dus.
heel verstandig antwoordquote:Op dinsdag 31 december 2019 09:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik heb zo'n ketting die je kan laten vieren als het uitkomt...
That's me.quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
grinnik, lekker om zo onwetend te doen en dat er dan ook nog serieus op in wordt gegaan
quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik heb zo'n ketting die je kan laten vieren als het uitkomt...
Die is echt puur genot idd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |