Is een millennials nummertjequote:Op dinsdag 31 december 2019 08:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wat doet dit zo hoog? Of er überhaupt in?
Dit is toch de Meuk van Tegenwoordig?quote:Op dinsdag 31 december 2019 08:14 schreef EDMAN- het volgende:
Het is veel beter dan de meuk van tegenwoordig. Al had Opgezwolle er dan wel in gemogen
Nee het is jeugd van tegenwoordig, niet meuk van tegenwoordigquote:Op dinsdag 31 december 2019 08:14 schreef EDMAN- het volgende:
Het is veel beter dan de meuk van tegenwoordig. Al had Opgezwolle er dan wel in gemogen
Ik las hem terug en dacht, oh jaquote:Op dinsdag 31 december 2019 08:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is toch de Meuk van Tegenwoordig?
Ik krijg hier jeuk van tegenwoordig. Of ja, tegenwoordig, nooit anders geweest eigenlijk.quote:Op dinsdag 31 december 2019 08:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee het is jeugd van tegenwoordig, niet meuk van tegenwoordig
Ik ga thee zettenquote:
Tijdens jeanny Reed ik op een normaal erg drukke weg waar nu niks te doen was en waar het echt enorm mistig was. Geeft nog meer creepiness aan dat nummerquote:Op dinsdag 31 december 2019 08:14 schreef Zorro het volgende:
Ben ik weer
Wat een genot in de auto daarnet. Fear Of The Dark, Jeanny, Whole Lotta Love![]()
![]()
En dan kom je binnen en hoor je dit. Afknapper
Fucking millenialsquote:
Wembley '86quote:Op dinsdag 31 december 2019 08:17 schreef Zorro het volgende:
'Als je een heel Wembley mee kan laten doen met zo'n nummer dan ben je de grootste
Faal publiekquote:
Queen en overrated zijn 2 compleet tegengestelde dingenquote:Op dinsdag 31 december 2019 08:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom deze van Queen zo hoog?
Ga ik nog wel vaker vragen vandaag, trouwens. Die zijn door die film ook wel ietwat overrated.
Jaja ik doe echt wel eens wat in huis..quote:
Live Aid vond ik geweldig op Wembley, Dat Amerikaanse deel heb ik nooit zo bijzonder gevonden op de een of andere manier.quote:
Tot straksquote:Op dinsdag 31 december 2019 08:18 schreef cafca het volgende:
Ik ga maar eens wat doen. Sterkte met de lijst verder!
Nee hoor. Queen was tot 2 jaar geleden prima gewaardeerd. Inmiddels echter is het wat doorgeslagen..quote:Op dinsdag 31 december 2019 08:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Queen en overrated zijn 2 compleet tegengestelde dingen
Nostalgie, draaiden m'n ouders vroeger (wie weet ben ik erop verwektquote:
Dat.quote:Op dinsdag 31 december 2019 08:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee hoor. Queen was tot 2 jaar geleden prima gewaardeerd. Inmiddels echter is het wat doorgeslagen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |