Die is dus stabiel.quote:Op dinsdag 31 december 2019 07:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jongste is heel z'n leven al druk en lief en irritant tegelijk, dat is ie nog steeds
@peaceman daar moeten wij ook even naar kijken.quote:Op dinsdag 31 december 2019 07:59 schreef cafca het volgende:
[..]
Wij hebben sinds kort de Family playlist op Spotify ontdekt, dan krijg je een mix van de overeenkomstige muziek. Ik wordt refelmatig aangenaam verrast
Die hoop heb ik met de oudste opgegeven, wellicht dat de jongste ons nog gaat verrassen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 07:59 schreef cafca het volgende:
[..]
Wij hebben sinds kort de Family playlist op Spotify ontdekt, dan krijg je een mix van de overeenkomstige muziek. Ik wordt refelmatig aangenaam verrast
@diaan73 van wie moet dat?quote:Op dinsdag 31 december 2019 08:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
@:peaceman dat moeten wij ook even naar kijken.
Mijn moeder zegt altijd dat de jongste de beste smaak heeft.quote:Op dinsdag 31 december 2019 08:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die hoop heb ik met de oudste opgegeven, wellicht dat de jongste ons nog gaat verrassen.
Bij mij thuis niet hoor. Mijn smaak is beter dan die van mijn broertje.quote:Op dinsdag 31 december 2019 08:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt altijd dat de jongste de beste smaak heeft.
Dat klopt niet want ik ben de oudste.quote:Op dinsdag 31 december 2019 08:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt altijd dat de jongste de beste smaak heeft.
Kuch, kuch, kuch...quote:Op dinsdag 31 december 2019 08:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bij mij thuis niet hoor. Mijn smaak is beter dan die van mijn broertje.
Word gewoon niet gewerkt?quote:Op dinsdag 31 december 2019 08:04 schreef EDMAN- het volgende:
Ik kan echt niet werken en Fokken tegelijk
En dat zonder hulpquote:Op dinsdag 31 december 2019 08:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bij mij thuis niet hoor. Mijn smaak is beter dan die van mijn broertje.
Het is niet dat er andere collega's bezig zijn. Zo snel mogelijk 4 uurtjes wat mail wegwerken en dan schlussquote:
Haha het zal je verbazen. Het kan nog erger....quote:Op dinsdag 31 december 2019 08:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kuch, kuch, kuch...
Het woord 'smaak' uit jouw mond/toetsenbord...
+1quote:Op dinsdag 31 december 2019 08:04 schreef EDMAN- het volgende:
Ik kan echt niet werken en Fokken tegelijk
Ik moet vanmiddag van 15:30 tot 17:30 uur nog even werken. Maar dat kan gelukkig vanuit huis.quote:
Thuis werken is the bestquote:Op dinsdag 31 december 2019 08:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik moet vanmiddag van 15:30 tot 17:30 uur nog even werken. Maar dat kan gelukkig vanuit huis.
Nou ik vind het ook wel fijn om op kantoor te zijn. 1 dag in de week werk ik thuis en dat is prima.quote:
Voor het sociale is het inderdaad wel prettig, dat is wel zo. Ik moet er 2,5 uur voor rijden, heen en terugquote:Op dinsdag 31 december 2019 08:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou ik vind het ook wel fijn om op kantoor te zijn. 1 dag in de week werk ik thuis en dat is prima.
The Last Resort dusquote:Op dinsdag 31 december 2019 08:09 schreef cafca het volgende:
[..]
De mooiste is meestal niet degene die het hoogste staat.
Ow dat is ook best een lange reistijd. Dan is thuiswerken ideaal.quote:Op dinsdag 31 december 2019 08:09 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Voor het sociale is het inderdaad wel prettig, dat is wel zo. Ik moet er 2,5 uur voor rijden, heen en terug(dus zit er eens in de 2 maanden)
Zou hij al beter zijn?quote:Op dinsdag 31 december 2019 08:10 schreef Isorden het volgende:
En om Stefan Stasse te quoten: "Het is de laatste 31 december 2019 ooit"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |