quote:
Booh zo mooi. Maxim die lekker boos deed als je niet meedanstequote:Op dinsdag 31 december 2019 04:13 schreef Isorden het volgende:
[..]
Klinkt als een hele goeie manier om wat slaap te missen![]()
Blijf je in ieder geval warmquote:Op dinsdag 31 december 2019 04:15 schreef Kyran het volgende:
[..]
[..]
Booh zo mooi. Maxim die lekker boos deed als je niet meedanstedus iedereen ging wel los in de kou in de regen
gaat nie zo lekkrquote:Op dinsdag 31 december 2019 04:15 schreef Vliegbaard het volgende:
Staat die pannenkoek gewoon ff te oefen met stropdasje strikken?
Ik zeg doen!quote:Op dinsdag 31 december 2019 04:15 schreef skysherrif het volgende:
Ben nog nooit naar concerten of optredens geweest
Wil 6 maart naar mn eerste in paradiso gaanen daarna rock werchter
Wie treedt er op in Paradiso?quote:Op dinsdag 31 december 2019 04:15 schreef skysherrif het volgende:
dat is wel een goeie tip inderdaadquote:Op dinsdag 31 december 2019 04:16 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik zeg doen!
Concerten zijn super tofKoop wel beetje redelijke oorbescherming trouwens
Dat zijn de mooiste man. Naast die Rock am Ring 2008 heb ik beste herrinneringen aan een Turisas concert in de tent op Wacken 2009 (volgens mij).Was ook laat en iedereen wilde iets zien op de main stage dus ik ging maar alleen naar Turisas. Die speelden die tent helemaal plat, was eignelijk te druk, maar wat een moddervette feest was datquote:Op dinsdag 31 december 2019 04:15 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Had deze zomer zo'n momentje, laatste band van het festival was meteen een van de dikste optredens, de rest van mijn vrienden waren allemaal al afgetaaid
Ik ging echter lekker los, daarna de band buiten de venue nog gesproken, toffe gasten die 10000 Russos
https://www.paradiso.nl/n(...)70w470BoC3nkQAvD_BwEquote:
Gebruik zelf al jaren de Alpine MusicSafe pluggen, zijn op zich redelijk qua prijs als je enigszins regelmatig naar concerten gaat, en stukken beter dan die schuimdingenquote:Op dinsdag 31 december 2019 04:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
dat is wel een goeie tip inderdaad
Echt hè, zingen kan die niet, maar verhalen brengen... Booooohhhhquote:
No Goodquote:Op dinsdag 31 december 2019 04:18 schreef jrwl het volgende:
No good van The Prodigy hoort in de top 10 wat mij betreft
enige dance plaat die aanspraak maakt om in de Top 50 te komen. De ultieme dancefloor destroyer
Ja ik doe op festivals gewoon lekker mijn ding, als ik weet dat ik iets wil zien boeit het me echt geen ene tering dat het rustig is ofzoquote:Op dinsdag 31 december 2019 04:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat zijn de mooiste man. Naast die Rock am Ring 2008 heb ik beste herrinneringen aan een Turisas concert in de tent op Wacken 2009 (volgens mij).Was ook laat en iedereen wilde iets zien op de main stage dus ik ging maar alleen naar Turisas. Die speelden die tent helemaal plat, was eignelijk te druk, maar wat een moddervette feest was dat
Ach, je bent nooit te oud om met concerten/festivals te startenquote:Op dinsdag 31 december 2019 04:15 schreef skysherrif het volgende:
Klinkt tof, het is ook wel iets waar ik naar zou kunnen luisteren. Ga het opslaan om er later eens goed voor te gaan zitten.quote:Op dinsdag 31 december 2019 04:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
https://www.paradiso.nl/n(...)70w470BoC3nkQAvD_BwE
Bandje die ik pas 'ontdekt' heb, maar helemaal tof vind en t oen zag dat ze over 3 maandjes daar spelen
Dit ja, rustig/druk boeit me niet en wat anderen willen ook niet. Ik doe mijn eigen dingquote:Op dinsdag 31 december 2019 04:19 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja ik doe op festivals gewoon lekker mijn ding, als ik weet dat ik iets wil zien boeit het me echt geen ene tering dat het rustig is ofzo
Ik vraag me sowieso af wat die “sidekicks” of producers of regisseurs daar doen. Ik zit nu een paar nachten op rij te kijken en echt een spannende job hebben ze niet echt volgens mij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |