Honten:quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pics van je honten en kadden.
Ja gemist. Maar heb de wedstrijden uiteraard wel gekeken hoorquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Moment van de avond dus volledig gemist!?
[ afbeelding ]
Prima honten.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Honten:
Layka (14 jaar)
[ afbeelding ]
Django (10 jaar)
[ afbeelding ]
Layka niet meer. Die haalt de 15 denk ik nietquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Prima honten.
Kan je ook mooi voor de slee zetten.
Balou is a boss. Kijk hemquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:35 schreef leolinedance het volgende:
Wat een kattopic is dit geworden zeg
Alsof jij ooit wat nuttigs te melden hebt met je geforceerde posts.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:35 schreef leolinedance het volgende:
Wat een kattopic is dit geworden zeg
Ja 7-4 ofzo.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:37 schreef leolinedance het volgende:
Wat denken we van de finale? Gaat MvG Snakebite slopen?
Wat??quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alsof jij ooit wat nuttigs te melden hebt met je geforceerde posts.
Goede namen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:33 schreef Poepz0r het volgende:
Kadden:
Simba (leeftijd onbekend, oorspronkelijk zwerfkat, schatting 6-7 jaar)
[ afbeelding ]
Nala (10 jaar)
[ afbeelding ]
Balou (5 jaar)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Disneygoden. Layka (is variant op de eerste hontje in de ruimte) en Django zijn ECHTE naam (volgens paspoort) is eigenlijk Thorquote:
Ze lopen ook altijd mee als ik de honten ga uitlaten. Een hele colonne en iedereen vindt dat altijd erg grappigquote:
Het is bij het boreale afquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
JIJ WORDT GEDEMONISEERD EN GEKOLONISEERD.
Geen idee ouwe reusquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:41 schreef leolinedance het volgende:
Hoeveel topics nog tot het record?
quote:
twitter:DitisdeDag twitterde op maandag 30-12-2019 om 23:11:01Wat FvD-leider @thierrybaudet eigenlijk had willen vragen aan Mark Rutte toen hij tijdens het verkiezingsdebat de huilvraag stelde: ‘Wanneer heb je voor het laatst geneukt?’Hele gesprek: https://t.co/xBoqy4dzEt https://t.co/A4EqxAUSMC reageer retweet
HAHAH lekker trollen genotquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]twitter:DitisdeDag twitterde op maandag 30-12-2019 om 23:11:01Wat FvD-leider @:thierrybaudet eigenlijk had willen vragen aan Mark Rutte toen hij tijdens het verkiezingsdebat de huilvraag stelde: ‘Wanneer heb je voor het laatst geneukt?’Hele gesprek: https://t.co/xBoqy4dzEt https://t.co/A4EqxAUSMC reageer retweet
De finale kunnen ze op papier afdoen. Wright is choker pur sang.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:37 schreef leolinedance het volgende:
Wat denken we van de finale? Gaat MvG Snakebite slopen?
Dat huisvaderbestaan spreekt mij wel aan. Paar Arische kinderen erbij. Boreale wereld, lekker man.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]twitter:DitisdeDag twitterde op maandag 30-12-2019 om 23:11:01Wat FvD-leider @:thierrybaudet eigenlijk had willen vragen aan Mark Rutte toen hij tijdens het verkiezingsdebat de huilvraag stelde: ‘Wanneer heb je voor het laatst geneukt?’Hele gesprek: https://t.co/xBoqy4dzEt https://t.co/A4EqxAUSMC reageer retweet
Niks mis mee ouwe reus. Davine die chick van hem in een splitjurk op de bank boh bohquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:52 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Dat huisvaderbestaan spreekt mij wel aan. Paar Arische kinderen erbij. Boreale wereld, lekker man.
Eerst 100 uur werken en dan nog de huishouding erbij. Dan mag er pas op bank geva braund worden.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niks mis mee ouwe reus. Davine die chick van hem in een splitjurk op de bank boh boh
Ouwe reus die mensen waren oorspronkelijk linksquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:55 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Eerst 100 uur werken en dan nog de huishouding erbij. Dan mag er pas op bank geva braund worden.
Ginger kattenquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:33 schreef Poepz0r het volgende:
Kadden:
Simba (leeftijd onbekend, oorspronkelijk zwerfkat, schatting 6-7 jaar)
[ afbeelding ]
Nala (10 jaar)
[ afbeelding ]
Balou (5 jaar)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus jij denkt dat vrouwen dommiger zijn?quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ouwe reus die mensen waren oorspronkelijk links
Eens. Hoop wel dat MvG gewoon weer eens +110 gemiddeld gaat gooien, een paar hoge 100 finishes en een 9-darter erbijquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:51 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
De finale kunnen ze op papier afdoen. Wright is choker pur sang.
Gaat niet gebeuren over dat format.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Eens. Hoop wel dat MvG gewoon weer eens +110 gemiddeld gaat gooien, een paar hoge 100 finishes en een 9-darter erbij
Waar is die Like knop?quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Eens. Hoop wel dat MvG gewoon weer eens +110 gemiddeld gaat gooien, een paar hoge 100 finishes en een 9-darter erbij
Ik ben meer fan van je moeder haar poes!quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tjacka hoe kun je die bazenkad zo disliken, man man man. Lever dat modschap in.
Fan zijn van necrofiliequote:Op dinsdag 31 december 2019 01:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben meer fan van je moeder haar poes!
U kunt enige euro's overmaken naar mij. Ik geef mensen graag een kans.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oei
Dit kan mij wel eens het moderatorschap kosten
Neequote:Op dinsdag 31 december 2019 02:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
U kunt enige euro's overmaken naar mij. Ik geef mensen graag een kans.
[ Bericht 100% gewijzigd door El-Stinho op 31-12-2019 02:07 ]quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:06 schreef El-Stinho het volgende:
[ Bericht 100% gewijzigd door El-Stinho op 31-12-2019 02:07 ]
Verkeerde topicquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
DAAR GAAT IETS MIS
3.000 posts in DRT genot. Jij draagt een enkelband voor huisarrest genotquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dronken rant van Stijn gemist.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
3.000 posts in DRT genot. Jij draagt een enkelband voor huisarrest genot
quote:
Je hebt het laat gemaakt, kerel.quote:
Sjonge jonge, wat een huilebalk. Hij kon er toch op wachten dat Wright 'wraak' zou nemen?quote:
Wereldgozer does not approve.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:09 schreef Poepz0r het volgende: [..] Bij 15.000 worden 3 users gemolken of wat gaan we doen lieverd?
![]()
Jij ook.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
3.000 posts in DRT genot. Jij draagt een enkelband voor huisarrest genot
De ironie is gewoon dat Price dit gallen zelf al jaren doet.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:22 schreef Red_85 het volgende:
Beetje lolletje trappen met je collega's... Enige wat misschien niet hoort is dat vingertje tot 2x toe van Wright. Maar even je verhaal halen door je toch uitsteken is gewoon ffies trollen waar iedereen tegen moet kunnen.
Die je de volgende set hetzelfde. Boeie.
Ja.quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:29 schreef franklop het volgende:
Was dat hetgene wat Wright na set 1 al deed? Of nog keer wat anders gebeurd?
Weetje, dit maakt het wel gewoon leuk.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De ironie is gewoon dat Price dit gallen zelf al jaren doet.
Oh, hij heeft vorig jaar al een boete van 20k pond gehad na de Grand Slam-finale.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:26 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Weetje, dit maakt het wel gewoon leuk.
Vete's zijn er even te weinig op het moment in die sport.
Die neemt niemand meer serieus nee.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:28 schreef DeeBee het volgende:
Iedereen weet nu ook gelijk hoe hem op te naaien de komende toernooien, lekker man.
Hij staat strak van de anabole steroïden. Daardoor heeft hij een verhoogd testosteronniveau. Dat is de reden dat hij zo opgefokt reageert.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:24 schreef Wereldgozer het volgende:
Price
Maar goed dat ie niet op FOK! post.
Van 03:45 tot 10:00 makker.quote:
Ik kan al bijna een jaar niet meer goed slapen, ik word bijna elke nacht wel 3 keer wakker ofzo, das echt niet chill ofzo haha.quote:
De laatste week slaap ik wel wisselvallig haha. Met kerstnacht sliep ik voor geen meter en kwam ik pas tijdens het tweede biertje bij het kerstdiner op stoom.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik kan al bijna een jaar niet meer goed slapen, ik word bijna elke nacht wel 3 keer wakker ofzo, das echt niet chill ofzo haha.
twitter:OfficialPDC twitterde op dinsdag 31-12-2019 om 11:00:00For the first time in his career @Webby180 will compete at Q School in January.Here the @SkySportsDarts commentator and pundit gives a candid assessment of where his career is at and where he wants it to be... https://t.co/B5woMbdo3U reageer retweet
Teleurstellende wedstrijd. Geen vuurwerk.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
MvG ook 6-3 door zag ik. Verder niks gemist neem ik aan?
Een maagverkleining?twitter:ArjanvdGiessen twitterde op dinsdag 31-12-2019 om 11:03:15Ik wens iedereen een gelukkig en vooral gezond 2020. Zelf moet ik binnen een aantal weken een pittige operatie ondergaan met aanvullende revalidatie. Dat wordt mijn uitdaging voor het komende jaar. Alle goeds voor iedereen. Vannacht om middernacht stop ik met dit account. Bye bye reageer retweet
Webby is een slimme jongen en een goede commentator/analist, ik wens hem het beste en dat hij zijn darteritus onder controle houdt.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:10 schreef Pino112 het volgende:
twitter:OfficialPDC twitterde op dinsdag 31-12-2019 om 11:00:00For the first time in his career @:Webby180 will compete at Q School in January.Here the @:SkySportsDarts commentator and pundit gives a candid assessment of where his career is at and where he wants it to be... https://t.co/B5woMbdo3U reageer retweet
Heb je goed kans vanquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:10 schreef Pino112 het volgende:
Een maagverkleining?twitter:ArjanvdGiessen twitterde op dinsdag 31-12-2019 om 11:03:15Ik wens iedereen een gelukkig en vooral gezond 2020. Zelf moet ik binnen een aantal weken een pittige operatie ondergaan met aanvullende revalidatie. Dat wordt mijn uitdaging voor het komende jaar. Alle goeds voor iedereen. Vannacht om middernacht stop ik met dit account. Bye bye reageer retweet
Zou zomaar kunnen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:10 schreef Pino112 het volgende:
Kratje wedden dat hij terugkomt onder een andere naamquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:13 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen.
Geen The Feather meer op Twitter dus vanaf 2020.
Nou dat lijkt me wat overdreven. Maar misschien is het wel iets anders hoor. Hoeft ook niet de hele wereld van te weten natuurlijkquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:18 schreef Mani89 het volgende:
Voor zo'n maagband operatie moet je toch onder een bepaald gewicht zitten? Omdat anders de risicos te groot zijn enzo. The Fatter weegt 180 kilo ofzo.
Misschien krijgt 'ie een nieuwe heup.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:18 schreef Mani89 het volgende:
Voor zo'n maagband operatie moet je toch onder een bepaald gewicht zitten? Omdat anders de risicos te groot zijn enzo. The Fatter weegt 180 kilo ofzo.
@TheFeather180quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kratje wedden dat hij terugkomt onder een andere naam
quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja.
Huilenbalk much dit hoor.
Een vent welke zich profileert met dat rugby imago, laat zich wegpesten als een klein meisje.
Price is een vermakelijk figuur. Ik kan er wel om lachen, lekker man.quote:
Zekers. Mooie kerelquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Price is een vermakelijk figuur. Ik kan er wel om lachen, lekker man.
Oliebollen vreten genotquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:56 schreef RemcoW23 het volgende:
Vanavond geen darts. Wat moeten we dan in godsnaam doen?
'But not during when players are fully focussed'quote:
Dubbele moraal genot.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:01 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
'But not during when players are fully focussed'
Nee want schreeuwen in het gezicht van je tegenstander en pijlen bijna in hun nek gooien gebeurde ook niet tijdens de wedstrijd
Hoe zeer ik ook baal dat Price niet gewonnen heeft gister, moet ik zeggen dat het gewoon een verdiende overwinning is voor Wright. Peter gooide sterker, en won ook nog eens de mentale oorlog van Price. Van dat eerste kijk ik niet gek op, maar wel van dat tweede. Die mentale oorlog is leuk, zeker voor de kijker...alleen wat heeft Price zich daarin makkelijk laten wegzetten zeg. Tot de 4-3 was het echt een gevecht, en daarna liet Price het gewoon lopen. Heel raar, dit moet Gerwyn volgende keer echt beter doen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:11 schreef Mani89 het volgende:
Wat een grap die Price, ik ga hier nooit meer voor juichen.
Was vrij logisch dat Wright won. Price is nog nooit zover gekomen op een WK en is nog vrij nieuw in het circuit.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:16 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hoe zeer ik ook baal dat Price niet gewonnen heeft gister, moet ik zeggen dat het gewoon een verdiende overwinning is voor Wright. Peter gooide sterker, en won ook nog eens de mentale oorlog van Price. Van dat eerste kijk ik niet gek op, maar wel van dat tweede. Die mentale oorlog is leuk, zeker voor de kijker...alleen wat heeft Price zich daarin makkelijk laten wegzetten zeg. Tot de 4-3 was het echt een gevecht, en daarna liet Price het gewoon lopen. Heel raar, dit moet Gerwyn volgende keer echt beter doen.
Heel leuk als Gerwyn voor de wedstrijd zegt dat Wright blij mag zijn als hij een setje van hem kan winnen. Dan komt er lekker een extra lading op zo'n wedstrijd. Alleen kom op zeg, dan moet Price wel tegen dat tikje kunnen na de 1-0 achterstand in sets die Wright hem gaf.
Oh helemaal mee eens hoor, ik had mijn geld ook op Wright staan. Hij was aardig de underdog volgens de bookmakers, dus dat was lekker cashen. Wright gooide vorige 2 duels ook nog eens erg sterk, dus ik zag hem al als de favoriet. Het verrast me gewoon dat Price er niet tegen kon dat Wright even zijn gram haalde na die 1-0 voorsprong in sets, en dat Price ook nog eens zegt dat hij toen niet meer in zijn spel kwam. Vind ik mentaal echt enorm zwak. Niet verwacht van hem.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Was vrij logisch dat Wright won. Price is nog nooit zover gekomen op een WK en is nog vrij nieuw in het circuit.
NEEEEE. Dit kan toch niet waar zijn.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:10 schreef Pino112 het volgende:
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op dinsdag 31-12-2019 om 11:03:15Vannacht om middernacht stop ik met dit account. Bye bye reageer retweet
Hij onderhoudt z'n alt al: @RitsdeBoerquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kratje wedden dat hij terugkomt onder een andere naam
FRIKANDELLEDquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:24 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
NEEEEE. Dit kan toch niet waar zijn.
Als ik de spelers was zou ik eisen dat ik minder prijzengeld kreeg en dat in ruil daarvoor er dan maar 2 pauzes in zo'n wedstrijd komen te zitten.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:28 schreef Poepz0r het volgende:
Morgen weer lekker 80 x reclame PDC AIDS
Nee joh, je neemt gewoon dat geld.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:32 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Als ik de spelers was zou ik eisen dat ik minder prijzengeld kreeg en dat in ruil daarvoor er dan maar 2 pauzes in zo'n wedstrijd komen te zitten.
Haha ja tuurlijk. Die spelers zitten ook niet op zoveel pauzes te wachten, maar dat nemen ze voor lief. Die zullen niet klagen, zoveel extra poen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:39 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Nee joh, je neemt gewoon dat geld.
Pauzes lekker koffietje en sigaretje genot voor de meeste althansquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:40 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha ja tuurlijk. Die spelers zitten ook niet op zoveel pauzes te wachten, maar dat nemen ze voor lief. Die zullen niet klagen, zoveel extra poen.
En wij maar weer doodgegooid worden met vaginale schimmel en sarpassio.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Pauzes lekker koffietje en sigaretje genot voor de meeste althans
Niks mis mee ouwe reus.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:47 schreef Falco het volgende:
[..]
En wij maar weer doodgegooid worden met vaginale schimmel en sarpassio.
Als ik hem was zou ik die ineens meepakken jaquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:10 schreef Pino112 het volgende:
Ik denk dat ie als vrouw terugkomt en een nieuw twitter account daarvoor aanmaakt.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als ik hem was zou ik die ineens meepakken ja
Tot nu toe heb ik tijdens het toernooi elke dartsloze dag overleefd door veel drank. Zal vanavond niet anders zijn.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:56 schreef RemcoW23 het volgende:
Vanavond geen darts. Wat moeten we dan in godsnaam doen?
Mike heeft niet eens zn topvorm nodig om in de WK finale te komen, hoe knap is dat. Zelfs met tussen de 95 en 100 gemiddeld haalt hij dat. Maar goed, ik mis ook wel een beetje die turbo waarin hij elke wedstrijd minstens 105 gemiddeld gooide.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:16 schreef Zipportal het volgende:
Bolle Speklap bij De Telegraaf:
https://www.telegraaf.nl/(...)wezig-bij-van-gerwen
twitter:Gezzyprice twitterde op dinsdag 31-12-2019 om 13:30:26Both agreed and made up, hopefully this can be parked and left behind... love the bloke to bits, during my tough time this year Peter and Jo stuck by me and kept me positive, glad we have made up xxx @snakebitewright https://t.co/f0WJAId3je reageer retweet
Price mag het vrouwtje van Wright een x neuken. Wat een genot.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:19 schreef Marcoss het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Gezzyprice twitterde op dinsdag 31-12-2019 om 13:30:26Both agreed and made up, hopefully this can be parked and left behind... love the bloke to bits, during my tough time this year Peter and Jo stuck by me and kept me positive, glad we have made up xxx @:snakebitewright https://t.co/f0WJAId3je reageer retweet
Wat een pussies.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:19 schreef Marcoss het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Gezzyprice twitterde op dinsdag 31-12-2019 om 13:30:26Both agreed and made up, hopefully this can be parked and left behind... love the bloke to bits, during my tough time this year Peter and Jo stuck by me and kept me positive, glad we have made up xxx @:snakebitewright https://t.co/f0WJAId3je reageer retweet
Als dat geeeeen...quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:19 schreef Marcoss het volgende:
Als hij de finale verliest dan gooit hij het volgende toernooi weer met andere darts. JAAAAAA ACTquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Trouwens die PF van Wright is wel echt een typische 50plusser-selfie
En als hij de finale wint dan is ie de beste van de wereld. NOOOOOOquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als hij de finale verliest dan gooit hij het volgende toernooi weer met andere darts. JAAAAAA ACT
1 zwaluw maakt nog geen zomer ouwe reusquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:27 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
En als hij de finale wint dan is ie de beste van de wereld. NOOOOOO
Ga je cucked het nieuwe jaar in?quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
1 zwaluw maakt nog geen zomer ouwe reus
Niet voordat 14 mental coaches hem dat moesten vertellen. Sukkel.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:54 schreef GwaiLow het volgende:
Ah ik lees nu dat Price wel hand in eigen boezem stopt. Hij is kwaad op zichzelf dat hij zich dat moment na de 1e set zo heeft aangetrokken en hem uiteindelijk geen hand heeft gegeven. Heeft ook persoonlijk zn excuus naar Wright gemaakt.
Nou mooi, next. Hier komt onze Gerwyn wel weer sterker uit!
Price is een goeie jongen, laat zich soms even meeslepen door de emotie en daar zal hij van moeten leren. Price brengt tenminste iets op het podium. Die jongen moeten ze koesteren.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet voordat 14 mental coaches hem dat moesten vertellen. Sukkel.
Maak er een gifje van en Tagliano vindt dit leukquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:55 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Heb ooit foto's gezien van inwendige kutschimmel. Word je niet vrolijk van.
Slechts negen man met een 100+ gemiddelde op dit hele WK.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:19 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Mike heeft niet eens zn topvorm nodig om in de WK finale te komen, hoe knap is dat. Zelfs met tussen de 95 en 100 gemiddeld haalt hij dat. Maar goed, ik mis ook wel een beetje die turbo waarin hij elke wedstrijd minstens 105 gemiddeld gooide.
Uiteraard en jij ouwe reus?quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ga je cucked het nieuwe jaar in?
Karig inderdaad, voor mijn gevoel ook maar weinig echte spannend partijen gezien, helaas..quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Slechts negen man met een 100+ gemiddelde op dit hele WK.
Zeker. Ben zo geil als een beer ouwe reus.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:50 schreef Mani89 het volgende:
Merken jullie ook dat het alweer langer licht blijft?
quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zeker. Ben zo geil als een beer ouwe reus.
Tsss... licht nodig hebben om geil te zijn.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zeker. Ben zo geil als een beer ouwe reus.
Jaco weet wat belangrijk is na een verliespartij.twitter:TiltMonkey twitterde op dinsdag 31-12-2019 om 16:08:09@JoshPhillips180 @ChrisMurphy180 @DanDartsDawson Please people look after @DanDartsDawson and keep him away from the Thames, trains, the tube and higher buildings. Also no razors in the weeks to come. My heart goes out to people near him. He will recover from this and come back stronger in 2020 or as he calls it TOPS reageer retweet
Heerlijk manquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:19 schreef Marcoss het volgende:
Is dit nou serieus of..?quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:11 schreef T3hTommay het volgende:
Jaco weet wat belangrijk is na een verliespartij.twitter:TiltMonkey twitterde op dinsdag 31-12-2019 om 16:08:09@:JoshPhillips180 @:ChrisMurphy180 @:DanDartsDawson Please people look after @:DanDartsDawson and keep him away from the Thames, trains, the tube and higher buildings. Also no razors in the weeks to come. My heart goes out to people near him. He will recover from this and come back stronger in 2020 or as he calls it TOPS reageer retweet
Geniale tweet. Ervaringsdeskundige.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:11 schreef T3hTommay het volgende:
Jaco weet wat belangrijk is na een verliespartij.twitter:TiltMonkey twitterde op dinsdag 31-12-2019 om 16:08:09@:JoshPhillips180 @:ChrisMurphy180 @:DanDartsDawson Please people look after @:DanDartsDawson and keep him away from the Thames, trains, the tube and higher buildings. Also no razors in the weeks to come. My heart goes out to people near him. He will recover from this and come back stronger in 2020 or as he calls it TOPS reageer retweet
First to six sets lol.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Eigenlijk moeten ze vanmiddag Price en Aspinall laten gooien om de 3e en 4e plaats. 4e krijgt 75k, 3e 125k.
PAULUSMAEDquote:
Price is een vervelend figuur. Hij mag alles, de rest mag niets. Na afloop heeft iedereen behalve hijzelf het gedaan. En later, als er weer op hem ingepraat is, weer zogenaamd het boetekleed aantrekken en vriendjes met iedereen willen worden.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kap met deze act Stijn.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit ja. Kotsenswaardquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
Price is een vervelend figuur. Hij mag alles, de rest mag niets. Na afloop heeft iedereen behalve hijzelf het gedaan. En later, als er weer op hem ingepraat is, weer zogenaamd het boetekleed aantrekken en vriendjes met iedereen willen worden.
Is al bekend met welke nieuwe pijlen MvG gaat gooien komend jaar?quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:19 schreef Nober het volgende:
Van Gerwen laat bij wereldtitel huldiging in Vlijmen aan zich voorbijgaan
Wanneer Michael van Gerwen 1 januari opnieuw de wereldtitel darts voor zich opeist, zal hij, in ieder geval op korte termijn, geen huldiging krijgen in zijn woonplaats Vlijmen. Van Gerwen heeft het te druk, zo heeft hij de gemeente Heusden laten weten.
Nieuwjaarsdag staat Van Gerwen alweer voor de vijfde keer in de finale van het WK Darts in Londen. Drie keer eerder sleepte de ‘groene sloopkogel’ die titel al binnen. Begin 2019 resulteerde dit in Vlijmen in een waar volksfeest.
Burgemeester Willemijn van Hees van Heusden heeft begin december contact met Van Gerwen gehad. ,,We hebben er alle vertrouwen in dat hij het weer gaat flikken, maar hij moet het natuurlijk nog wel even doen", zegt haar woordvoerder. ,,Daarom hebben we afgesproken dat, áls hij kampioen wordt, we contact met hem hebben om te kijken of we op andere manier invulling kunnen geven aan het kampioenschap.”
Van Gerwen is in ieder geval niet voor 6 januari thuis. 2 januari heeft de Vlijmenaar een presentatie bij zijn nieuwe pijlenfabrikant in Cardiff. De volgende dag reist hij maar Duitsland voor een demonstratie.
Van Gerwen gooit bagger
Van Gerwen gaat 1 januari de strijd aan met Peter Wright. De altijd kleurrijke Wright heeft de messen al geslepen. Tijdens een persconferentie zei de Schot niet op te zien tegen de ontmoeting met Van Gerwen. ,,Hij gooit dit toernooi bagger.”
https://www.bd.nl/waalwij(...)oorbijgaan~ad92d5fa/
Was er donderdag al op.quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:51 schreef Wereldgozer het volgende:
Waarom heeft Ton Kas geen conference?
@:de_kraam @:zipportal
Oh. Gemist allen dan.quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Was er donderdag al op.
Post afgehandeld.
Mention klaargezet voor @:de_kraam
Omdat Queen live speelt.quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:51 schreef Wereldgozer het volgende:
TOPS TOPSEDquote:Op woensdag 1 januari 2020 00:45 schreef De_Kraam het volgende:
2020000000000000000000000000000000000
Schijnt dat hij met de Nimbus 2000 wil gaan gooien.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:09 schreef Ronald het volgende:
[..]
Is al bekend met welke nieuwe pijlen MvG gaat gooien komend jaar?
Die van Martijn Koning is lekker afgezeken las ik, genotquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:51 schreef Wereldgozer het volgende:
Nu al blasé. Als die mensjes dat toch leuk vinden.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:32 schreef Drekkoning het volgende:
Niet als eigen eigenpijper op een podiumpje gaan staan zodat iedereen kan laten zien hoe goed ze je vinden, maar gewoon lekker doorwerken
Heb je ergens haast mee of zo?quote:Op woensdag 1 januari 2020 12:04 schreef polderturk het volgende:
Hopelijk wordt het 7-0 voor MVG met een gemiddeldd van 130 en een negendarter.
Het spijt mequote:Op woensdag 1 januari 2020 12:08 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik mis het begin van de vinalehopelijk op tijd thuis voor t einde
Ik dacht dat we vanavond hele gekke dingen gingen doen in KPDRT.quote:Op woensdag 1 januari 2020 13:31 schreef LordVoldermort het volgende:
De beste wensen allen. Geen gekke dingen doen in 2020.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
Price is een vervelend figuur. Hij mag alles, de rest mag niets. Na afloop heeft iedereen behalve hijzelf het gedaan. En later, als er weer op hem ingepraat is, weer zogenaamd het boetekleed aantrekken en vriendjes met iedereen willen worden.
quote:BLØF meest op de radio gedraaide artiest van het afgelopen decennium
BLØF is de meest gedraaide artiest op de Nederlandse radio in de periode 2010-2019. Volgens het bedrijf Soundaware, dat het aantal keren dat muziek gedraaid wordt op de radio bijhoudt, zijn de nummers van de Zeeuwse band in het afgelopen decennium ruim tachtigduizend keer gedraaid door de verschillende radiostations.
Daarom is het gewoon te hopen dat MvG voorover in zijn pijlen valt.quote:Op woensdag 1 januari 2020 14:17 schreef BB-King het volgende:
Die Wright probeert maar mindgames te spelen met MvG in interviews.
Maar hij gaat vanavond op zeker weer met lege handen naar huis na een chokejob.
https://www.moviemeter.nl/film/68966quote:Het veertienjarige boerenmeisje Mattie zweert wraak voor de wrede moord op haar vader. Samen met de schietgrage, drinkende wetsdienaar Cogburn en ranger LaBoeuf begint ze de zoektocht naar moordenaar Chaney. Hun barre tocht leidt ze door indianengebied, waarbij ze allemaal zwaar op de proef worden gesteld en tot het uiterste moeten gaan om hun doel te bereiken.
Mindgames spelen met een zaagselhoofd gaat niet werkenquote:Op woensdag 1 januari 2020 14:17 schreef BB-King het volgende:
Die Wright probeert maar mindgames te spelen met MvG in interviews.
Maar hij gaat vanavond op zeker weer met lege handen naar huis na een chokejob.
Na de finale naar bed ouwe reus. Vanaf morgen weer an die arbeit.quote:Op woensdag 1 januari 2020 15:04 schreef RemcoW23 het volgende:
Eerst een topfinale, gevolgd door een topfilm uiteraard (dit keer volgens mij wel echt een kwaliteitje)
[..]
https://www.moviemeter.nl/film/68966
Maar eerst MvG de wereldtitel zien pakken
Meh, hele week nog vrij genot allenquote:Op woensdag 1 januari 2020 15:07 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Na de finale naar bed ouwe reus. Vanaf morgen weer an die arbeit.
Dan was ik gelijk in het nieuwe jaar al 2 vakantiedagen armer geweest. Had ik geen zin in.quote:Op woensdag 1 januari 2020 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meh, hele week nog vrij genot allen![]()
Doe ff powernapje nuquote:Op woensdag 1 januari 2020 15:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ga vooral hopen dat ik niet neerval tijdens de wedstrijd, vliegen op de ochtend van 1 januari is niet voor herhaling vatbaar. Gewoon 0-7 voor Wright, kan ik lekker snel slapen.
Heb geen hotel, ben nu in Tallinn en om 11 uur s’nachts Nederlandse tijd vertrekt mijn bus naar Rusland. Pas daar kan ik slapen ben ik bangquote:
We loodsen je er vanaaf wel doorheen. Er staan nog wat gifjes klaar en de mods vinden veel bestquote:Op woensdag 1 januari 2020 15:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb geen hotel, ben nu in Tallinn en om 11 uur s’nachts Nederlandse tijd vertrekt mijn bus naar Rusland. Pas daar kan ik slapen ben ik bang. Ik ben gewoon met mijn brakke kop weer bier aan het drinken nu...
Huh watquote:Op woensdag 1 januari 2020 15:51 schreef Pino112 het volgende:
Arjan vd Giessens twitteraccount is ook meteen weg he.
Niks van meegekregen. Heeft 'ie nog gezegd waarom ofzo? Of gewoon "Ik stop met Twitter doei"?quote:Op woensdag 1 januari 2020 15:56 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Tsja, heeft hij aangekondigd enkele dagen geleden.
hij moet geopereerd worden. Alom wordt aangenomen dat het om een maagverkleining gaat maar daar weten we dus verder niks vanquote:Op woensdag 1 januari 2020 15:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niks van meegekregen. Heeft 'ie nog gezegd waarom ofzo? Of gewoon "Ik stop met Twitter doei"?
Ene Jelle K stuurde de hele tijd dickpicsquote:Op woensdag 1 januari 2020 15:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niks van meegekregen. Heeft 'ie nog gezegd waarom ofzo? Of gewoon "Ik stop met Twitter doei"?
Dat is toch raar joh.... dat je een operatie moet en dat je je niet OK voelt en daardoor stopt met sociale media... daar kan ik me nog in vinden.... maar ineens alles verwijderen als relatief bekend persoon wijst op obscuurdere zaken....quote:Op woensdag 1 januari 2020 15:51 schreef Pino112 het volgende:
Arjan vd Giessens twitteraccount is ook meteen weg he.
Weljaquote:Op woensdag 1 januari 2020 16:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat is toch raar joh.... dat je een operatie moet en dat je je niet OK voelt en daardoor stopt met sociale media... daar kan ik me nog in vinden.... maar ineens alles verwijderen als relatief bekend persoon wijst op obscuurdere zaken....
Ja waarom zou hij alles verwijderen? Om als hij zich straks beter voelt een nieuw account aan te gaan meten? Wat is daar het doel van.quote:
Vraag het hem zelf. Kunnen honderdduizend legitieme redenen voor zijn. Maar nee, jij vindt meteen dat er van alles aan de hand isquote:Op woensdag 1 januari 2020 16:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja waarom zou hij alles verwijderen? Om als hij zich straks beter voelt een nieuw account aan te gaan meten? Wat is daar het doel van.
Een account in afgeslankt formaat?quote:Op woensdag 1 januari 2020 16:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja waarom zou hij alles verwijderen? Om als hij zich straks beter voelt een nieuw account aan te gaan meten? Wat is daar het doel van.
Dat is serieus wel een goede film ja.quote:Op woensdag 1 januari 2020 15:04 schreef RemcoW23 het volgende:
Eerst een topfinale, gevolgd door een topfilm uiteraard (dit keer volgens mij wel echt een kwaliteitje)
[..]
https://www.moviemeter.nl/film/68966
Maar eerst MvG de wereldtitel zien pakken
Wright brak Price in de laatste leg om de set met 3-2 te stealen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 16:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb eerste sets van Price - Wright gemist. Wat is er gebeurd
Hij had daar nog wel op geantwoord, kwam er volgens mij op neer dat hij de interactie inmiddels als een morele verplichting en last ervaart.quote:Op woensdag 1 januari 2020 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vraag het hem zelf. Kunnen honderdduizend legitieme redenen voor zijn. Maar nee, jij vindt meteen dat er van alles aan de hand is
En daar is Price zo van slag dat hij verloren heeft? Wat een slappe hapquote:Op woensdag 1 januari 2020 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wright brak Price in de laatste leg om de set met 3-2 te stealen.
Daarna daagde hij Price een beetje uit. Was meer een plagerijtje. Price had vooraf gezegd "Wright mag blij zijn als hij een set pakt". Dus deed Wright iets van "Heej vriend kijk eens, ik heb een set![]()
![]()
"
Tot 3-3 ging hij goed mee, de 7e set liet hij in een beslissende leg zomaar lopen en daarna was het brandhout. Heel raarquote:Op woensdag 1 januari 2020 16:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En daar is Price zo van slag dat hij verloren heeft? Wat een slappe hap
Blufbazen. Toch maar mooi zeer succesvol.quote:
quote:Op woensdag 1 januari 2020 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tot 3-3 ging hij goed mee, de 7e set liet hij in een beslissende leg zomaar lopen en daarna was het brandhout. Heel raar
Natuurlijk en de Veerquote:Op woensdag 1 januari 2020 17:29 schreef Szura het volgende:
Krijgen we nou een uur voorbeschouwen met Maijer?
Dat kan niet.quote:Op woensdag 1 januari 2020 17:29 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik gun het Wright wel. Mogen beiden winnen van mij.
Jaaaaquote:Op woensdag 1 januari 2020 17:34 schreef Drekkoning het volgende:
MvG gaat Wright-act-AIDS helemaal kapot maken vanavond
Ajax UI voor de rest van de maand als MVG wint?quote:Op woensdag 1 januari 2020 17:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
MVG gaat verliezen. U las het hier voor het eerst.
Dit zijn uitspraken.quote:Op woensdag 1 januari 2020 17:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Ajax UI voor de rest van de maand als MVG wint?
quote:Op woensdag 1 januari 2020 17:50 schreef Zipportal het volgende:
180!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
@:de_kraam
@:jr-style-93
quote:Op woensdag 1 januari 2020 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hij moet geopereerd worden. Alom wordt aangenomen dat het om een maagverkleining gaat maar daar weten we dus verder niks van
Echt niet dat bepaal ik zelf wel.quote:Op woensdag 1 januari 2020 17:52 schreef Pino112 het volgende:
Wij juichen vanavond louter voor Wright.
Sympathieke kerel die het verdient!quote:Op woensdag 1 januari 2020 17:52 schreef Pino112 het volgende:
Wij juichen vanavond louter voor Wright.
Extra lange analyse, altijd tegen mijquote:
Godstalent gaat niet meer van de bingo af danquote:
quote:Op woensdag 1 januari 2020 18:36 schreef leolinedance het volgende:
Wright is extreem kut met zijn aandachtshoererij. We juichen natuurlijk voor Nederlands trots, Mighty Mike!
Nee.quote:Op woensdag 1 januari 2020 18:38 schreef BasEnAad het volgende:
Speelt er nog een Nederlander vandaag?
quote:Op woensdag 1 januari 2020 18:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee, die stripboeken niet gelezen.
nee, 8 uur.quote:Op woensdag 1 januari 2020 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaan we echt vanaf 19:00 alweer kijken jong0ns?
Nouja zeg. Dat is niet per definitie aandachtshoererij, bij darten kijkt 80% gewoon om dezelfde types te zien die dezelfde succesvolle act uitstralen (Stijn jij hoort niet tot die 80%, we weten het). Wright doet een leuke walk-on, kleedt zich een beetje gek en doet verder gewoon normaal tijdens de wedstrijd. Gewoon een topkerel die het darten kleurrijker maaktquote:Op woensdag 1 januari 2020 18:36 schreef: leolinedance het volgende:
Wright is extreem kut met zijn aandachtshoererij. We juichen natuurlijk voor Nederlands trots, Mighty Mike!
Eerst ff sportschool in ouwe reus. Daarna doucheje, bankje, Dommelschje, dartsen en FOK!quote:Op woensdag 1 januari 2020 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Tuurlijk zo'n goden voorbeschouwing wil je toch niet missen?quote:Op woensdag 1 januari 2020 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben echt zo bang dat ik wat misquote:Op woensdag 1 januari 2020 18:46 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Eerst ff sportschool in ouwe reus. Daarna doucheje, bankje, Dommelschje, dartsen en FOK!
Lekker manquote:Op woensdag 1 januari 2020 18:50 schreef Nober het volgende:
[..]
RTL weet helemaal niet wat de kijker wil dus ga maar uit van Marcel.
Marcelquote:Op woensdag 1 januari 2020 18:50 schreef Nober het volgende:
[..]
RTL weet helemaal niet wat de kijker wil dus ga maar uit van Marcel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |