Ik zat de laatste dagen vaak in het Iran topic in NWS. Hangt er een beetje af wat er op dat moment hot is in de media.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 00:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Heb je nog een goed topic?
Een grauwe ouwe?
Da's wel een goeie inderdaad, dus nu zit je in sho?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 01:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zat de laatste dagen vaak in het Iran topic in NWS. Hangt er een beetje af wat er op dat moment hot is in de media.
Ik vind het eerder een Audiquote:Op vrijdag 10 januari 2020 01:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Da's wel een goeie inderdaad, dus nu zit je in sho?
Voor Megxit? Da's ook bijna BMW waardig.
Is geen faal van jou hoor, misschien van mij wel, ik realiseer dat ik erop doordraaf, maar ik vind het gewoon hilarisch hoe in BNW het niveau dusdanig kan verlagen dat iemand de lichamelijke ontwikkeling als één of ander indirecte argumentatie post.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 00:14 schreef Tjacka het volgende:
Enorm zitten falen in het klimaatverandering topic sorry @:illusions en @:ootjekatootje
Vergeef mij
Ja maar waren posts van weet ik veel hoe lang terug lolquote:Op zaterdag 11 januari 2020 03:32 schreef illusions het volgende:
[..]
Is geen faal van jou hoor, misschien van mij wel, ik realiseer dat ik erop doordraaf, maar ik vind het gewoon hilarisch hoe in BNW het niveau dusdanig kan verlagen dat iemand de lichamelijke ontwikkeling als één of ander indirecte argumentatie post.
Daarnaast heb ik niets tegen @:ootjekatootje, maar lijkt het inderdaad na een pagina of 2 verder (afhankelijk van je instellingen) alsof ik zelf een persoonlijke betrokkenheid met haar mammografische ontwikkeling heb.
Maargoed. als iemand zoiets post, dan ben ik zeker die autistische sociopaat die daar 10 posts tot in den treure op doorgaat om een uitleg uit zo'n onnozele bewering te trekken.
Nou nou, het niveau verlagen...quote:Op zaterdag 11 januari 2020 03:32 schreef illusions het volgende:
[..]
Is geen faal van jou hoor, misschien van mij wel, ik realiseer dat ik erop doordraaf, maar ik vind het gewoon hilarisch hoe in BNW het niveau dusdanig kan verlagen dat iemand de lichamelijke ontwikkeling als één of ander indirecte argumentatie post.
Daarnaast heb ik niets tegen @:ootjekatootje, maar lijkt het inderdaad na een pagina of 2 verder (afhankelijk van je instellingen) alsof ik zelf een persoonlijke betrokkenheid met haar mammografische ontwikkeling heb.
Maargoed. als iemand zoiets post, dan ben ik zeker die autistische sociopaat die daar 10 posts tot in den treure op doorgaat om een uitleg uit zo'n onnozele bewering te trekken.
Hoe zou jij het willen noemen, een weloverdacht literair stukje proza?quote:Op zondag 12 januari 2020 18:23 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nou nou, het niveau verlagen...
Is dat een huisregel ofzo?quote:Op zondag 12 januari 2020 18:30 schreef illusions het volgende:
[..]
Hoe zou jij het willen noemen, een weloverdacht literair stukje proza?
nee joh, aan pedant gedrag.quote:Op maandag 13 januari 2020 00:16 schreef Tjacka het volgende:
De tering
Jullie hebben echt een hekel aan elkaar he
Ach ik ben soms ook best pedant toch en wij lijken best respect voor elkaar te hebben, maar @illusions is inderdaad best vervelend somsquote:Op maandag 13 januari 2020 01:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
nee joh, aan pedant gedrag.
Dat je geen mening mag hebben over zaken als je er niet voor gestudeerd hebt. Das gewoon triest gedrag.
Ja dat dacht ik ookquote:Op maandag 13 januari 2020 16:58 schreef THEFXR het volgende:
ik dacht dat dit topic voor leuke en non-bnw zaken was?
Wat heb jij gegeten maat?quote:Op maandag 13 januari 2020 16:58 schreef THEFXR het volgende:
ik dacht dat dit topic voor leuke en non-bnw zaken was?
Dit is ook beter BNW, ik eet twee keer per week friet en daarnaast twee keer gebakken krieltjes. Ik ben al jaren 62 kilo.quote:
Ik ook niet. Drama. Gisteren ging het goed. Denk 12 uur geslapen en ben nu al uren naar het plafond aan het staren.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 01:26 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou? Slaap je al wat beter?
Ik niet, druk met de Boquete reeks...
Ik word ook niet dik. Naja, als ik niks doe wel, maar dat is niet zo vaak het geval iig.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 01:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dit is ook beter BNW, ik eet twee keer per week friet en daarnaast twee keer gebakken krieltjes. Ik ben al jaren 62 kilo.
Hoe wordt iedereen zo dik? Of eten jullie vaker een vette hap?
Edit: ik wel,ik let niet op mijn lijn.
Ik heb ooit over een Noors dieet gelezen, dat wanneer je melk drinkt met vet eten het vet afgevoerd wordt. Dat vond ik wel lollig dus ik dacht 20 jaar geleden laat ik dat eens doen. En dat werkt wel.
Weer druk, beetje moe. Maar vandaag gwn aan het werk. Verder wel ok hoor.quote:
Wow ik ben een beetje jaloers wel.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 03:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ook niet. Drama. Gisteren ging het goed. Denk 12 uur geslapen en ben nu al uren naar het plafond aan het staren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |