Sevilla is geen Barcelona of Valencia.quote:Op maandag 6 januari 2020 01:35 schreef illusions het volgende:
[..]
Ieder zo z'n voorkeur, ben je hier ooit geweest dan? Ik heb het niet zo op grote steden, af en toe naar Barcelona of Valencia vind ik leuk maar zou er echt niet willen wonen.
De zomers in Scandinavië zijn echt geweldig. Als ik ooit een baan heb wat ik remote kan doen ga ik emigreren.quote:Op maandag 6 januari 2020 01:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Sevilla is geen Barcelona of Valencia.
Ik ga tegenwoordig alleen nog maar naar Denemarken. Lekker rustig, leuk volk, verstaanbaar en lekker eten bij de locale bedrijven. Geen paupers en geen bejaarden! En weinig Nederlanders in de zomermaanden op de plekken waar wij zitten.
Wij hebben voor hetzelfde geld twee woningen gekocht, in een groeiregio. Met een flinke overwaarde.quote:Op maandag 6 januari 2020 01:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben aan het twijfelen. Ik woon nu in Amsterdam voor een prikkie, maar ik mis wel een beetje de rust van mijn hometown, maar ik mis ook een hele hoop niet.
Oh, maar dat zeg ik toch ook niet? Ik vraag of je wel eens hier bent geweest aangezien je liever naar Sevilla gaat. Ik ga liever naar Barcelona of Valencia als we het over steden hebben, maar het liefst zit ik gewoon in m'n eigen dorpje.quote:Op maandag 6 januari 2020 01:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Sevilla is geen Barcelona of Valencia.
Mijn man had vorig jaar een mooie baan in Kopenhagen, en ik een mooie boerderij op Fyn. Liep stuk op de hypotheek van ¤200000,- waarvan we de helft zo afgingen en de verbouwing ook uit eigen zak gingen betalenquote:Op maandag 6 januari 2020 01:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
De zomers in Scandinavië zijn echt geweldig. Als ik ooit een baan heb wat ik remote kan doen ga ik emigreren.
Geen windmolens! Da's fijn!quote:Op maandag 6 januari 2020 01:45 schreef illusions het volgende:
Prachtig wonen hier hoor, en niks met Benidorm te maken.
[ afbeelding ]
Ja maar ik heb echt een pleuris hekel aan Rotterdamquote:Op maandag 6 januari 2020 01:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wij hebben voor hetzelfde geld twee woningen gekocht, in een groeiregio. Met een flinke overwaarde.
Alle financiële ruimte om te gaan doen wat we willen doen, ook met de kinderen.
40 minuten van Rotterdam en idem voor Antwerpen. Dus als we zin hebben in actie dan zijn we er zo.
Zou me niet storen, maar die heb je uiteraard alleen in uitgestrekte gebieden. In het noorden op weg naar Barcelona zitten er veel.quote:
quote:Op maandag 6 januari 2020 01:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja maar ik heb echt een pleuris hekel aan Rotterdam
Ach tja mijn vriendin komt er vandaan en haar ouders hebben niet veel geld maar lijken gelukkiger dan mijn ouders als ik eerlijk ben. Gewoon rustiher vooral.quote:Op maandag 6 januari 2020 01:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Mijn man had vorig jaar een mooie baan in Kopenhagen, en ik een mooie boerderij op Fyn. Liep stuk op de hypotheek van ¤200000,- waarvan we de helft zo afgingen en de verbouwing ook uit eigen zak gingen betalen
Vier kinderen, moesten ¤2600,- netto per maand overhouden na aftrek vaste lasten.
Ging dus niet lukken, de deuren zitten goed op slot daar.
We gaan nu naar Zeeland.
O echt, waarom? Lief stadjequote:Op maandag 6 januari 2020 01:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja maar ik heb echt een pleuris hekel aan Rotterdam
Haha, dat hoor ik niet eens.quote:Op maandag 6 januari 2020 01:51 schreef illusions het volgende:
Kan het accent al niet uitstaan.Geef mij maar Amsterdam.
Ik vind alles in Nederland alleen leuk in hoog zomer of als het heeft gesneeuwd (verse sneeuw).quote:Op maandag 6 januari 2020 01:52 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik vind Amsterdam de laatste 20 jaar helemaal niets, vies en druk.
Raar stadsbestuur, maar ja ik heb mijn plekje hier in Rotterdam wel gevonden
Calimero syndroom. Amsterdam begint ook vrij vervelend te worden, maar Rotterdam en Eindhoven zijn nog veel erger.quote:
Mooi plaatje, ik irriteer me alleen aan al dat oud ijzer, op de brug en in het water. De grachten zijn tig keer mooier zonder al die meukquote:
Ja dat snap ik wel. Ik heb dat met plekken waar veel mensen zijn.quote:Op maandag 6 januari 2020 01:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Calimero syndroom. Amsterdam begint ook vrij vervelend te worden, maar Rotterdam en Eindhoven is nog veel erger.
Dat snap ik ook wel. Dat heb ik ook namelijk, maar werk is ook belangrijkquote:Op maandag 6 januari 2020 02:03 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel. Ik heb dat met plekken waar veel mensen zijn.
Zonder fietsen?quote:Op maandag 6 januari 2020 02:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Mooi plaatje, ik irriteer me alleen aan al dat oud ijzer, op de brug en in het water. De grachten zijn tig keer mooier zonder al die meuk
Waarschijnlijk maak je alleen je lokale mappen leeg, en blijft je IMAP mailbox vol staan. Beste inloggen via webmail.quote:Op maandag 6 januari 2020 16:11 schreef ootjekatootje het volgende:
Weet iemand hier toevallig hoe je een inbox van leegmaakt?
Ik kan berichten wel verwijderen maar de inbox blijft op 100% staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |