Wat een heerlijk scherp gifje trouwens.quote:
Yep, is ook weer zo. Ben zelf 44 en kan me nog herinneren dat je per briefkaart je top 10 moest opsturen en dat deden lang niet zoveel mensen, dus was wel goed voor de kwaliteit.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het haalt wel de status van de lijst verder omlaag, mensen gaan het als een knotsgek feestje zien. De bedoeling van de eerste lijst is daarmee volledig om zeep geholpen (een soort monument van xxx aantal jaar popmuziek aanleggen)
Zie wat er met SR is gebeurd.
Dat vind ik wel ergquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:52 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Niet nu, als je het niet erg vind.
Bart Arens werkt voor de AVROTROS. Mensen die daar werken, krijgen een stijve van alles wat Jan Smit, de 3JS en elke andere Nederlandse kutband uitbrengen. Zo extreem principeloos, zo gebaandewegen-achtig. Die mensen denken niet buiten de kaders.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waar is dat feestje doet die debiel van een Bart Arends iedere dag al.
Waarom zou je dat doen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:53 schreef PippenScottie het volgende:
Ik blijf nog wakker tot Chop Suey.
En om excuses aan te bieden aan Rick van Velthuysen
Hoelaat komt die ongeveer? Chop suey dan, niet dikke Rickquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:53 schreef PippenScottie het volgende:
Ik denk dat juist heel veel Nederlanders trots op jou zijn.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als de gemiddelde Nederlander ergens trots op is ben ik het waarschijnlijk niet.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
mn zin in wat dan ook is nu over
Klassequote:Op dinsdag 31 december 2019 00:52 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Toen de oudste 5 was zei ze al dat ze dat stom vond
Daar is al heel de maand op elk willekeurig moment de roast van Ali Bquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zap op een willekeurige doordeweekse avond naar Comedy Central en je kan zo de hele serie bingen
Nee, dat niet. Ik luisterde in 2014 en 2015 veel naar André Hazes en Drukwerkquote:
Hoe laat is dat?quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:53 schreef PippenScottie het volgende:
Erg fijn album ja. Geen top 100 materiaal voor mij, maar luistert zeker lekker weg.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:53 schreef Berkery het volgende:
Het hele album is overigens een klassieker
Dit verklaart wel een hoop.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bart Arens werkt voor de AVROTROS. Mensen die daar werken, krijgen een stijve van alles wat Jan Smit, de 3JS en elke andere Nederlandse kutband uitbrengen. Zo extreem principeloos, zo gebaandewegen-achtig. Die mensen denken niet buiten de kaders.
Die mag ook wel in de T2000 hoorquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Staat wel 9e in de snob 2000 dus voor dat publiek wel heel hooggewaardeerd.
Dit is ook wel een leuk nummertje in de serie (niets bijzonders verder)
Rond 3.40 gok ik zoquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoelaat komt die ongeveer? Chop suey dan, niet dikke Rick
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |