johannesgodquote:Op maandag 30 december 2019 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kom zo posten hoor (dat moet van mijn goede vriend @:RensAjacied), maar ik moet nog even de analyse van Koos Tompé luisteren.
Dat het geen reet uitmaakt hoeveel posts er gemaakt zijn, als we maar plezier hebben.quote:Op maandag 30 december 2019 23:59 schreef Bugno3 het volgende:
Godver wat gaat dit snel weer. Wat zegt de 2017/2019-O-meter?
Dat hoort ook geen discussie te zijnquote:Op maandag 30 december 2019 23:59 schreef PzKpfw het volgende:
Nirvana is toch wel weer net even een tandje beter dan de Foo Fighters
Dat zekerquote:Op maandag 30 december 2019 23:59 schreef PzKpfw het volgende:
Mijn Pippies kunnen Territorial Pissings zingen en doen dit soms op ongepaste momenten tot mijn grote trots!quote:Op maandag 30 december 2019 23:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die bas is wel lekker van deze, maar Nirvana heeft veel beter.
Guus Meeuwis is het met je eens.quote:Op maandag 30 december 2019 23:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zoals je weet ben ik niet plat en ordinair, ik sta achter haar omdat we uit dezelfde contreien komen.
Laat El-Stinho het niet horen, die haat chauvinisme, ik neem aan dat dat voor de regio ook niet mag.quote:Op maandag 30 december 2019 23:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zoals je weet ben ik niet plat en ordinair, ik sta achter haar omdat we uit dezelfde contreien komen.
quote:Op maandag 30 december 2019 23:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat het geen reet uitmaakt hoeveel posts er gemaakt zijn, als we maar plezier hebben.
Bohquote:
Dat weet iedereenquote:Op maandag 30 december 2019 23:59 schreef PzKpfw het volgende:
El-Stinhogodquote:Op maandag 30 december 2019 23:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat het geen reet uitmaakt hoeveel posts er gemaakt zijn, als we maar plezier hebben.
Oké ik zie je straks makker!quote:Op maandag 30 december 2019 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kom zo posten hoor (dat moet van mijn goede vriend @:RensAjacied), maar ik moet nog even de analyse van Koos Tompé luisteren.
Als dingen die geen sport zijn per definitie irrelevant zijn, waarom luister je dan naar de radio?quote:Op maandag 30 december 2019 23:59 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dartsen is GEEN sport en derhalve irrelevant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |