Was nog even spannend.quote:
BED BED BEDquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:03 schreef PippenScottie het volgende:
Houdjemond!! Ben je nog WAKKER!!!!?!!
BROMERGODquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
700 posts, ik was toch best op de Bromer vandaag.
Klinkt goed, ik zeg Angeles of Waltz #2 in de Top 2000.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:03 schreef skysherrif het volgende:
Don Leo Blokhuis had vorig jaar elliott smith in zijn persoonlijke lijstje
Op de bank aan het springen allesquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:03 schreef PippenScottie het volgende:
Houdjemond!! Ben je nog WAKKER!!!!?!!
Undisclosed Desiresquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:04 schreef Niveath het volgende:
Ik vind Psycho vet maar er zijn zeker nóg betere van Muse.
Dat zijn waarschijnlijk ook mensen die toeteren als ze langs zo'n bord op de snelweg komen. Maakt allemaal niets uit maar voor hun voelt het als een overwinning.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:03 schreef El-Stinho het volgende:
Wat gaan jullie doen bij Alie straks? Ik ga geen dingen stukslaan, maar blijf me wel verbazen dat mensen zich beter voelen als een of ander kutnummertje speciaal voor de Boeren zo hoog staat.
terechtquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:04 schreef nozem het volgende:
[..]
Klinkt goed, ik zeg Angeles of Waltz #2 in de Top 2000.
VERDOMME, Hardop lachen hier.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ga bij mn buren aanbellen en de radio naar binnen gooien
Dat zou ik niet verwachten van een Beaton-fan, maar doe je ding.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ga bij mn buren aanbellen en de radio naar binnen gooien
2020 kan niet meer stuk!quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit bandje neem ik mee, Bugno bedankt!
quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:03 schreef Cee het volgende:
Ik wacht er nog eentje af en dan ga ik slapen. Denk even aan mij als je tussen 3 en 4 luistert en mijn twee stemplaten hoort.Ik had geen chop suey bij jou verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sooooww.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Drones was het beste album van Muse sinds Absolution #gestrektbeen
Geniet ervan jongeman.quote:
Wel jammer dat het niet gevolgd wordt door Baba O’Riley.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:03 schreef El-Stinho het volgende:
Wat gaan jullie doen bij Alie straks? Ik ga geen dingen stukslaan, maar blijf me wel verbazen dat mensen zich beter voelen als een of ander kutnummertje speciaal voor de Boeren zo hoog staat.
OoSquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vergelijk dit simplistische gebeuk eens met iets als Sunburn. Zoveel jaren verder, zoveel slechter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |