Ik woon inmiddels 60 kilometer westerlijker, dus dat wordt een tripjequote:Op maandag 30 december 2019 23:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Kunnen we die uitnodiging nog verzilveren?
Fantasy is hier stemlijstgenot, maar eigenlijk alleen maar vanwege de laatste 30 seconden.quote:Op maandag 30 december 2019 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
September, niet Fantasy. Fantasy is in de V500 een ding.
Je vergeet de belangrijkste: Piano Manquote:Op maandag 30 december 2019 23:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De jongere generatie omarmt een aantal gekke oude platen. Africa, Jolene, Sweet Caroline, Fantasy. Er valt geen peil op te trekken.
Every breath you takequote:Op maandag 30 december 2019 23:40 schreef Strani het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee wat er op mijn bruiloft zoal werd gespeeld. Door alcohol zijn die herinneringen wat vertroebeld.
geen ideequote:Op maandag 30 december 2019 23:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Welke Philm is ie ook alweer van?
Lijkt er trouwens meer en meer op dat Alie ook 31 december heeft gehaald. Klote boeren.quote:Op maandag 30 december 2019 23:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Haal er 2 door elkaar.
Pfiew, ben ik weder.quote:
Take Me Home, Country Roads ookquote:Op maandag 30 december 2019 23:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je vergeet de belangrijkste: Piano Man
Daar valt tenminste nog een pijl op te trekken waarom die zo populair isquote:Op maandag 30 december 2019 23:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je vergeet de belangrijkste: Piano Man
Strani heeft ook geen flauw idee meer wie hij getrouwd heeft.quote:Op maandag 30 december 2019 23:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Every breath you take
Where the wild Roses grow
Dat soort werk?
Denk jij dat dit de drummer van Genesis?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |