Iets met “dat kind dat stinkt naar bami” in Billy Jeanquote:Op maandag 30 december 2019 22:44 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik vind Mama Appelsap zo KANS-LOOS. Ik heb er echt geen woorden voor. De infantiliteit is echt viesschrijnend.
Of is dit geen M.A.?
Nee dat is Rob van de Radio/ Lamme Fransquote:Op maandag 30 december 2019 22:44 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik vind Mama Appelsap zo KANS-LOOS. Ik heb er echt geen woorden voor. De infantiliteit is echt viesschrijnend.
Of is dit geen M.A.?
Road of Resistance, krijgen we meteen wat DragonForce genot er bij stiekemquote:Op maandag 30 december 2019 22:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jaaaaa![]()
Maar nee, misschien stem ik wel niet meer volgend jaar.
Bedankt, had geen zin om m te zoeken...quote:
Dragonforce is een parodie op muziek.quote:Op maandag 30 december 2019 22:45 schreef Kyran het volgende:
[..]
Road of Resistance, krijgen we meteen wat DragonForce genot er bij stiekem
Geer zou nu zeggen: OM TE GIIEEEEEEEEREN. Ik zou dit zeggen:quote:Op maandag 30 december 2019 22:45 schreef Keyos het volgende:
[..]
Iets met “dat kind dat stinkt naar bami” in Billy Jean.
Goed. Je krijgt de groetenquote:Op maandag 30 december 2019 22:45 schreef El-Stinho het volgende:
Hoe gaat het met de altijd sympathieke Duffy eigenlijk?
quote:Op maandag 30 december 2019 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dragonforce is een parodie op muziek.
You’re welcomequote:Op maandag 30 december 2019 22:45 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Geer zou nu zeggen: OM TE GIIEEEEEEEEREN. Ik zou dit zeggen:
Ik leer het welquote:Op maandag 30 december 2019 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedankt, had geen zin om m te zoeken...
Die had een, laten we stellen, iets minder succesvol tweede album.quote:Op maandag 30 december 2019 22:45 schreef El-Stinho het volgende:
Hoe gaat het met de altijd sympathieke Duffy eigenlijk?
Zeg! Ze heeft wel een vriendje gehad hoor, en dat ging uit. Supererg!quote:Op maandag 30 december 2019 22:45 schreef jrwl het volgende:
de manier waarop Adele gevoel/passie in haar stem probeert te leggen. Die snik
ik vind het vreselijk
Hetzelfde heb ik met Mariah Carey
technisch goede stemmen, maar erg irritante stemmen
Niet geklikt, maar de still zegt mij dat dit eerder meer dan minder infantiliteit betreft.quote:Op maandag 30 december 2019 22:45 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nee dat is Rob van de Radio/ Lamme Frans
GretzlGod snapt het .quote:Op maandag 30 december 2019 22:46 schreef Gretzl het volgende:
Onbegrijpelijk dat Set Fire to the Rain niet gewoon de hoogste Adèle is
Beetje als de hedendaagse Sabaton.quote:Op maandag 30 december 2019 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dragonforce is een parodie op muziek.
die is heel mooi!quote:Op maandag 30 december 2019 22:44 schreef skysherrif het volgende:
Skyfall is de enige die ik wel mooi vind. Dit vind ik ook niet zoveel
Vooral raar dat Cold Shoulder er niet in staat.quote:Op maandag 30 december 2019 22:46 schreef Gretzl het volgende:
Onbegrijpelijk dat Set Fire to the Rain niet gewoon de hoogste Adèle is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |