Ah, die komt zo? Nice, leuk nummertje.quote:Op maandag 30 december 2019 21:56 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb niets tegen Als Het Avond Is.
Verdronken Vlinder, hoezee.quote:Op maandag 30 december 2019 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Platen onder de 350 vorig jaar die nog moeten komen:
Als ze er niet is
Logical Song
Twilight Zone
Leave The Light On (vieshoog)
Mother Earth
Verdronken Vlinder
I Would Stay
Vincent
Laat Me/Vivre
Duurt te Lang
Rocket Man
Shallow
Alie![]()
![]()
![]()
![]()
Compleet van het padjequote:
Bedoelde meer het alternatief met georganiseerde shows.quote:Op maandag 30 december 2019 21:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
het alternatief is vuurwerk vrij toch? dus dan zeg ik toch niks raars als het vuurwerkverbod er niet komt voorlopig?
Die komt aan het einde van het uur.quote:Op maandag 30 december 2019 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, die komt zo? Nice, leuk nummertje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Die stond vorig jaar nog vrolijk op 250 ofzo, zal wel minimaal top 200 worden.quote:Op maandag 30 december 2019 21:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Verdronken Vlinder, hoezee.
Is Testament al geweest?
jij gaat echt nog een paar keer zo schrikken he?!quote:Op maandag 30 december 2019 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Platen onder de 350 vorig jaar die nog moeten komen:
Als ze er niet is
Logical Song
Twilight Zone
Leave The Light On (vieshoog)
Mother Earth
Verdronken Vlinder
I Would Stay
Vincent
Laat Me/Vivre
Duurt te Lang
Rocket Man
Shallow
Alie![]()
![]()
![]()
![]()
Eensch! Zelf groot van van Northern Monk en Cloudwater.quote:Op maandag 30 december 2019 21:56 schreef alopio het volgende:
[..]
Moersleuten godenjij weet, de Molen is ook goed, net als Kees
Of een Pohjala uit Estland
Wat een kutuur, Shaffy/Listquote:Op maandag 30 december 2019 21:56 schreef Cee het volgende:
290 More Than A Feeling Boston![]()
289 Nothing Compares 2u Sinead O'Connor![]()
288 Sara Fleetwood Mac![]()
287 Streets Kensington![]()
286 The Logical Song Supertramp![]()
285 Mother Earth Within Temptation![]()
284 (I Can't Get No) Satisfaction The Rolling Stones![]()
283 Wind Of Change Scorpions![]()
282 Boulevard Of Broken Dreams Green Day![]()
281 Set Fire To The Rain Adele![]()
280 Laat Me/Vivre Alderliefste & R. Shaffy & L. List![]()
279 My Immortal Evanescence![]()
![]()
278 Als Het Avond Is Suzan & Freek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker. Dacht altijd dat VV de op een na hoogste was van Boudewijnquote:Op maandag 30 december 2019 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die stond vorig jaar nog vrolijk op 250 ofzo, zal wel minimaal top 200 worden.
Slaap lekker Yas.quote:Op maandag 30 december 2019 21:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou ik ga richting bed. Ben niet helemaal fit dus moet gewoon wat slaap proberen te pakken anders is het morgen drie keer niks.
Veel plezier nog!
ja daar heb je ook gelijk in ja.quote:Op maandag 30 december 2019 21:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Bedoelde meer het alternatief met georganiseerde shows.
De burger beseft niet dat ze niet alleen die met oudjaar zelf zullen moeten betalen, maar ook die honderden nutteloze vuurwerkshows door het hele jaar heen om die professionals die er nu nog niet zijn aan hun vergunning te helpen. Honderden miljoenen per jaar.
Beterschap en welterusten!quote:Op maandag 30 december 2019 21:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou ik ga richting bed. Ben niet helemaal fit dus moet gewoon wat slaap proberen te pakken anders is het morgen drie keer niks.
Veel plezier nog!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |