Lijkt wel Beiroet 1986 hierquote:Op maandag 30 december 2019 21:04 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe is het met jullie en vuurwerk op straat eigenlijk?
Waarom met saaie familie?quote:Op maandag 30 december 2019 21:05 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik doe mee denk ik. Morgen geen programma, behalve mt saaie familie zonder alcohol het nieuwe jaar. Dus ik piek vandaag denk ik.
Schaatsters zijn per definitie niet geil, want ze doen aan schaatsen.quote:Op maandag 30 december 2019 21:05 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Het gaat over hoe geil schaatsters zijn, dus ik laat even aan jou of dit onder schaatstalk valt.
Ik heb hem eerder dit jaar nog even gesproken bij concert in Paradiso. Is op tv beter.quote:Op maandag 30 december 2019 21:05 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Kjeld Nuis snap ik nog wel dat is wel een knappe man #nohomo
Iemand uit Kampen gespot?quote:Op maandag 30 december 2019 21:06 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hier in de straat niks. Maar ik woon tussen de bejaarden. Wel wat verder weg wat knallen, en morgen waarschijnlijk carbidschieten. Maar het valt nog 100% mee
Kapot ruk, daarom ook zo gesloopt.quote:Op maandag 30 december 2019 21:04 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe is het met jullie en vuurwerk op straat eigenlijk?
Verkapte bigstaropmerking dit.quote:Op maandag 30 december 2019 21:06 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik heb hem eerder dit jaar nog even gesproken bij concert in Paradiso. Is op tv beter.
Terecht zo hoogquote:Op maandag 30 december 2019 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dat dit erg hoog staat.
Mag dat?
iedereen heeft recht op mijn mening iddquote:Op maandag 30 december 2019 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mag dat?
ja, want het is geen Spoonman.quote:Op maandag 30 december 2019 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mag dat?
Mensen mogen onware dingen zeg. Dus ja. Dat mag.quote:Op maandag 30 december 2019 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mag dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |