Ik vind het vooral fascinerend. Het lijkt er wel opgetekend. Of misschien is het getrimd, het oogt niet natuurlijk in ieder geval. Hij is wel gespierder dan ik dacht.quote:Op maandag 3 juli 2023 22:17 schreef Nebelwerfer het volgende:
Ben bij afl 3, best prima enzo.
Vraag me alleen wel af of er meer praktisch misselijk worden van die lichaamsbeharing van de bard..
Waren seizoen 1 en 2 niet woke dan?quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:42 schreef GGMM het volgende:
Seizoen 3 wordt echt waardeloos beoordeeld op IMDB
Is het zo slecht of is er iets WOKES aan de hand wat ik gemist heb?
Kijkt wel prima weg. Denk vooral als protest omdat Superman ermee ophoudt.quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:42 schreef GGMM het volgende:
Nee, kijkt prima weg. Op de laatste aflevering van de eerste helft na.quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:42 schreef GGMM het volgende:
2 mannen die zoendenquote:Op woensdag 12 juli 2023 16:42 schreef GGMM het volgende:
Ja hij is echt waardeloos. En ja er is ook iets wokes aan de hand. Zoals je weet is de insteek van Netflix woke worker wokest. Elk seizoen moet een eerdere seizoen overtreffen in woke heid.quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:42 schreef GGMM het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
De structuur van die aflevering sloeg nergens op. Als je een verhaal op een ingewikkelde non chronologische wijze en met verschillende POV gaan vertellen, dan moet enige toegevoegde waarde hebben. Wat dus niet het geval was. Het was ingewikkeld doen om ingewikkeld te doen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee, kijkt prima weg. Op de laatste aflevering van de eerste helft na.
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:18 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ja hij is echt waardeloos. En ja er is ook iets wokes aan de hand. Zoals je weet is de insteek van Netflix woke worker wokest. Elk seizoen moet een eerdere seizoen overtreffen in woke heid.
Als je het wilt weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je geeft als argument een andere serie. Het enige 'woke' aan s03 is dat de seksscenes een stuk minder expliciet zijn. Tja, lekker boeiend.
Vond t tot nu toe een best prima seizoen. Al ging t verhaal af en toe wel een beetje van de hak op de tak. Benieuwd naar deel 2
Lezen is best lastig voor sommigen kennelijk.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:18 schreef noodgang het volgende:
Je geeft als argument een andere serie.
Lekker boeiend? Ja, echt wel boeiend! Tetten wil ik zien (vooral die van Anya Chalotra) Preuts gedoen voor de tere zieltjes, pffff....quote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:18 schreef noodgang het volgende:
[..]
Je geeft als argument een andere serie. Het enige 'woke' aan s03 is dat de seksscenes een stuk minder expliciet zijn. Tja, lekker boeiend.
Vond t tot nu toe een best prima seizoen. Al ging t verhaal af en toe wel een beetje van de hak op de tak. Benieuwd naar deel 2
Geen van allenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:44 schreef Momo het volgende:
Niemand iets inhoudelijk over het nieuwe seizoen behalve het usual gejank bij series tegenwoordig dat het woke is of dat de hoofdcharacters niet neukbaar genoeg zijn of genoeg huid laten zien?
Oh, de acteurs zijn ook grotendeels gewoon incompetent of compleet gemiscast. Even los van wat voor geslacht ze wel of niet zouden willen hebben. Zelden heb ik zo'n clusterfuckery van domme beslissingen gezien. Het laatste seizoen van Game of Thrones is in vergelijking een meesterwerk.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:44 schreef Momo het volgende:
Niemand iets inhoudelijk over het nieuwe seizoen behalve het usual gejank bij series tegenwoordig dat het woke is of dat de hoofdcharacters niet neukbaar genoeg zijn of genoeg huid laten zien?
Ik vond het vrij vermakelijk maar het is geenszins de klasse die het bronmateriaal biedt. Zal er niet heel rouwig om zijn als S4 niet doorgaat.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:44 schreef Momo het volgende:
3 afleveringen? Wtfquote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:36 schreef PoesInDoos het volgende:
Oef.. dat was niet best
Deel 2 bestond maar uit 3 afleveringen, had gerekend op 5.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |