Bohh dat zou botergeil zijn.quote:Op maandag 30 december 2019 18:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het outro van Echoes zou ons 2020 in moeten brengen.
Dan moet ik van mijn principes afstappen van maar 1 nummer per artiest aangezien Comfortably Numb er standaard in moetquote:Op maandag 30 december 2019 18:49 schreef Isorden het volgende:
[..]
Volgend jaar allemaal op echoes stemmen
Eentje daarvan is een dorpsgenootquote:Op maandag 30 december 2019 18:50 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Origineel van de Lawineboys.
Rollercoaster ís gewoon een goed nummer. Bij lange na geen #4, maar wel gewoon een goed nummer.quote:Op maandag 30 december 2019 18:50 schreef Bos81 het volgende:
Ik snap heel goed dat mensen dit niet mooi vinden, net als mensen Rollercoaster van Danny Vera wel mooi vinden
Zo heel toegankelijk is deze Doors parel niet
Wout?quote:
Kapsalonnetje!quote:Op maandag 30 december 2019 18:50 schreef MTheBassman het volgende:
perfecte tijd om vies vet vreten te halen. tot zo
En dan het jaar gewoon openen met Speak to Me/Breathe.quote:Op maandag 30 december 2019 18:50 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Nee man, Brain Damage/Eclipse zou pas een episch einde zijn.
Sorry die vind ik dan weer dodelijk saaiquote:Op maandag 30 december 2019 18:49 schreef Isorden het volgende:
[..]
Volgend jaar allemaal op echoes stemmen
Zoals ik zei, Dopesmoker wat even doodleuk 63 minuten duurtquote:Op maandag 30 december 2019 18:49 schreef Zorro het volgende:
Volgend jaar Marillion met Grendel en Iron Maiden - Rime of the Ancient mariner erin.
Ben ik dit jaar gewoon al van afgestapt. Kon het niet over mijn hart verkrijgen bij TWODquote:Op maandag 30 december 2019 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet ik van mijn principes afstappen van maar 1 nummer per artiest aangezien Comfortably Numb er standaard in moet
Naked on a funeral pyrequote:Op maandag 30 december 2019 18:50 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Sex on Fire had ook een Morrison titel kunnen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |