124 plekken gezakt.quote:
Ze hebben er genoeg van. De laatste 326 nummers schuiven we door naar april.quote:
Komt omdat de stemweek zo laat begon.quote:Op maandag 30 december 2019 18:42 schreef El-Stinho het volgende:
Lest Krismes ook gewoon 152 plekken gestegen (lol).
Dan toch lekker niet.quote:
hij staat nog op een kiertje voor Riders on the Storm laterquote:Op maandag 30 december 2019 18:42 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Dit is het einde, dat doet de deur dicht
Seks met die kalequote:Op maandag 30 december 2019 18:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hierna alleen nog Sex On Fire & Eagle.
Ik haat het niet maar ik vind het wel teringsaai.quote:
Tweede deel is viesgoed, maar ze deden dit vroeger altijd in een afkapversie dus dan hoorde je dat nooit.quote:
Misschien your Girlfriend in a coma?quote:Op maandag 30 december 2019 18:43 schreef PippenScottie het volgende:
Heb ik 24 uur in coma gelegen en is het al Oudjaarsdag?
Leukquote:Op maandag 30 december 2019 18:42 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Dit is het einde, dat doet de deur dicht
Stemweek voortaan in oktober!quote:Op maandag 30 december 2019 18:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Komt omdat de stemweek zo laat begon.
Dat wordt morgen een verrassende dag.quote:Op maandag 30 december 2019 18:43 schreef PippenScottie het volgende:
8 uur begint het, dus 9 uur.quote:
Dat kan lager!quote:Op maandag 30 december 2019 18:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sex on Fire nog? Die is ook flink weggezakt. Mooi.
Ik vind het monotoon gewauwel maar misschien hoort de rest dingen die ik niet hoor, of andersom.quote:Op maandag 30 december 2019 18:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tweede deel is viesgoed, maar ze deden dit vroeger altijd in een afkapversie dus dan hoorde je dat nooit.
Alvast de beste wensen dan hequote:Op maandag 30 december 2019 18:43 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2019 18:44 schreef PippenScottie het volgende:
Knapt dat mensen hier zonder drugs op kunnen dansen!
Soberso blijven zingen!quote:Op maandag 30 december 2019 18:44 schreef houdjemond het volgende:
Ok; conclusie. Ik zing vals.
Maar als ik zing boven vuurwerk uit gaan mijn katjes weer lekker knorren en slapen, herkenning ofzo?.
Blijven zingen dan maar?
Dat zou wel heel serious zijnquote:Op maandag 30 december 2019 18:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Misschien your Girlfriend in a coma?
Of je huis geluiddicht maken.quote:Op maandag 30 december 2019 18:44 schreef houdjemond het volgende:
Ok; conclusie. Ik zing vals.
Maar als ik zing boven vuurwerk uit gaan mijn katjes weer lekker knorren en slapen, herkenning ofzo?.
Blijven zingen dan maar?
Ik heb daar niets voor nodig hoor.quote:Op maandag 30 december 2019 18:44 schreef PippenScottie het volgende:
Dit is toch geen dansmuziek, gewoon lekker wegzweven.quote:Op maandag 30 december 2019 18:44 schreef PippenScottie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |