Ik draag mijzelf voor als minister / staatssecretarisquote:Op maandag 30 december 2019 18:40 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dit moeten we het kabinet voorleggen.
Stemt mij droevig.quote:Op maandag 30 december 2019 18:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is voor mij de grootste verrassing voorlopig. Zeker omdat de meeste platen van de Doors juist gestegen waren...
We zwaaien ze nu dus gewoon uit..
(Oh nee dat saaie Riders on the Storm nog, mea culpa)
Riders on the storm vergeten?quote:Op maandag 30 december 2019 18:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is voor mij de grootste verrassing voorlopig. Zeker omdat de meeste platen van de Doors juist gestegen waren...
Afgelopen 2 jaren welquote:Op maandag 30 december 2019 18:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik denk niet dat we de hele versie krijgen. Dat is bijzonder spijtig.
Nee Riders on the Storm komt nogquote:Op maandag 30 december 2019 18:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hierna alleen nog Sex On Fire & Eagle.quote:Op maandag 30 december 2019 18:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik denk niet dat we de hele versie krijgen. Dat is bijzonder spijtig.
Gezondheid.quote:Op maandag 30 december 2019 18:41 schreef essnhills het volgende:
Even een bordje nasi met Foe yong hai eten
Het is de schuld van de boeren weet je!quote:Op maandag 30 december 2019 18:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
(Oh nee dat saaie Riders on the Storm nog, mea culpa)
Meer dan 100 plaatsen gezakt, bijna 100 plaatsen lager dan ie ooit heeft gestaan, terwijl een flink deel van het oeuvre van The Doors juist 200 tot 300 plaatsen steeg.quote:Op maandag 30 december 2019 18:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Iets minder groot voor mij aangezien dit nooit hun hoogste notering was, dus ik m toch al niet in de top 100 verwachtte. Dat Light My Fire de laatste jaren zo afzakt wel n verrassing. En Halo of Flies zat ook belachelijk laag.
Ik heb vanmiddag mijn restje foe yong hai al opquote:Op maandag 30 december 2019 18:41 schreef essnhills het volgende:
Even een bordje nasi met Foe yong hai eten
Alsnog klaar om 8 hoorquote:Op maandag 30 december 2019 18:40 schreef DireStraits7 het volgende:
Amsterdams OV.
https://www.gvb.nl/klante(...)d-en-nieuw-2019-2020
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |