quote:Op maandag 30 december 2019 18:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, vind je dat dit het beste nummer van Genesis?Deze grappen zijn NOOIT klaar EssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
FHF is wel een pracht subforum. Kom er zelf te weining, maar Vivi is daar wel actief, dus krijg veel meequote:Op maandag 30 december 2019 18:09 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Had haar eea later lezen.
Ging haar meer om FHF en dat soort liefs, dus dat doen we via mij.
quote:Op maandag 30 december 2019 18:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, vind je dat dit het beste nummer van Genesis?Ik wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb een prachtpakket gekregenquote:Op maandag 30 december 2019 18:10 schreef Kyran het volgende:
[..]
FHF is wel een pracht subforum. Kom er zelf te weining, maar Vivi is daar wel actief, dus krijg veel mee
Gister Chinees besteld,quote:Op maandag 30 december 2019 18:11 schreef MTheBassman het volgende:
Gisteren gekookt, dus ik ga vanavond even vies dik doen en friet halen
Ik blijf gewoon extra lang zitten.quote:Op maandag 30 december 2019 18:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een grote blaas hebt.
Lekker man. Ik heb wat kroketten in de airfryerquote:Op maandag 30 december 2019 18:11 schreef MTheBassman het volgende:
Gisteren gekookt, dus ik ga vanavond even vies dik doen en friet halen
Ik zag het ja, super mooiquote:Op maandag 30 december 2019 18:11 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik heb een pretpakket gekregen![]()
![]()
Wacht, is Vivi mevrouw Kyran?
De kerstpakkettenactiequote:Op maandag 30 december 2019 18:10 schreef Kyran het volgende:
[..]
FHF is wel een pracht subforum. Kom er zelf te weining, maar Vivi is daar wel actief, dus krijg veel mee
Ik denk er altijd pas weer rond Kerst aanquote:
Hahahahahaha @El-Stinho plast zittend.quote:Op maandag 30 december 2019 18:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon extra lang zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |