Zou alleen een paar dagen eerder in de lijst moeten staanquote:
quote:
ik vermoed dat dit 6e kerstdaggenot isquote:
Easy does it maatjequote:Op maandag 30 december 2019 18:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
zware rukavond gehad. Net even wat mindfulness oefeningen gedaan om mijn gedachten op orde te brengen, anders zou ik helemaal gek worden.
Bijna weerquote:Op maandag 30 december 2019 18:18 schreef peaceman het volgende:
Kan iemand mij komen neerschieten... het is geen kerst meer!!!!!!![]()
![]()
Een aantal zouden gewoon een vaste plek moeten hebben idd, deze met Kerst, en Happy New Year na het eindequote:Op maandag 30 december 2019 18:17 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zou alleen een paar dagen eerder in de lijst moeten staan
thank you ma'amquote:
joh tis alweer bijna kerst. ze slepen hier allemaal al met kerstbomenquote:Op maandag 30 december 2019 18:18 schreef peaceman het volgende:
![]()
Eens. Behalve Flappie.quote:Op maandag 30 december 2019 18:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kerstliedjes horen niet in de top 2000
Peace, man!quote:Op maandag 30 december 2019 18:18 schreef peaceman het volgende:
![]()
Doe ik. Een vriendin van me komt straks nog langs, maar die is wel ontspannen en we waren niet van plan er ook een zuipavond van te maken of zo.quote:
Doodsverwensing, TR gezet.quote:Op maandag 30 december 2019 18:18 schreef peaceman het volgende:
![]()
Flappie kan ik echt niet meer horenquote:Op maandag 30 december 2019 18:18 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Eens. Behalve Flappie.
Ik stem jaarlijks trouw op Flappie
Je mag mij altijd Dmmen als je een vreemde nodig hebtquote:Op maandag 30 december 2019 18:18 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Doe ik. Een vriendin van me komt straks nog langs, maar die is wel ontspannen en we waren niet van plan er ook een zuipavond van te maken of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |