Koptelefoon genotquote:Op maandag 30 december 2019 18:13 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Gezellig, mijn stiefzusje is net thuis, heeft haar speakers flink aan gezet met verschrikkelijk muziek van Mika, en nu zijn de buren ook al vuurwerk aan het afsteken in de achtertuin, feestje zo
quote:Op maandag 30 december 2019 18:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zal jullie volgend jaar op tijd taggen
Ik ken het helemaal nietquote:Op maandag 30 december 2019 18:14 schreef MrBanaan1 het volgende:
Zo'n gaaf nummer, zo'n verneukende versie...
Niks hoor, gewoon voor mezelf linkjesquote:Op maandag 30 december 2019 18:13 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hoezo
Nou ja, wel positief in ieder geval dat scheelt
Eerste keer dat je het hoort?quote:
Dat is inderdaad de beste. Verder geen liefhebber van Faithless trouwens.quote:Op maandag 30 december 2019 18:14 schreef MadMaster het volgende:
Salva Mea staat er natuurlijk niet in...
Nee onbegrijpelijk!quote:Op maandag 30 december 2019 18:14 schreef MadMaster het volgende:
Salva Mea staat er natuurlijk niet in...
Ja, of iig dat ik ernaar luister. Maar daar is de top 2000 voorquote:
Die met het volledige intro.quote:Op maandag 30 december 2019 18:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Even voor de leek die het nu niet hoort, maar welke versie van Insomnia moet het zijn dan?
dat is denk ik bij elke verkorte versie van een nummer het geval.quote:Op maandag 30 december 2019 18:15 schreef houdjemond het volgende:
Geloof niet dat de stemmers deze bedoelde![]()
quote:Op maandag 30 december 2019 18:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dat is denk ik bij elke verkorte versie het geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |