Roy Orbison en Barbra Streisand behoren ook tot de beste zangers ooit.quote:Op maandag 30 december 2019 16:22 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
George Michael en Freddie Mercury horen bij de beste zangers aller tijden, die kunnen nooit te hoog staan.
Voor vandaag?quote:Op maandag 30 december 2019 16:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik hou bijna overal wel van, stout is ook één van mijn favorieten.
Maarja, ik ga stoppen met drinken
Voor een momentje dat ik gewoon zat te luisteren dacht ik dat ookquote:Op maandag 30 december 2019 16:22 schreef Kyran het volgende:
Dit had ook een Bee Gees plaat kunnen zijn.
Je stapt over op intraveneus?quote:Op maandag 30 december 2019 16:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik hou bijna overal wel van, stout is ook één van mijn favorieten.
Maarja, ik ga stoppen met drinken
Mijn PR is 20.57quote:Op maandag 30 december 2019 16:21 schreef PippenScottie het volgende:
5 km gelopen in 24.58.
Met een decemberbuikje en weinig training. Dit gaat een sportief jaartje worden.
Je moet eerst een buikje kweken zekerquote:Op maandag 30 december 2019 16:22 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Doe ik je niet na op dit moment
Pas maar op, voor je het weet drink je veel meer dan je nu doetquote:Op maandag 30 december 2019 16:22 schreef Kyran het volgende:
[..]
Echt net begonnen met Untappd toevallig
Ja, zat ik wel aan te denkenquote:
Hele vette plaatquote:Op maandag 30 december 2019 16:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hier had I am the Resurrection van The Stone Roses kunnen staan
Dan wel netjes gedocumenteerd in ieder gevalquote:Op maandag 30 december 2019 16:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Pas maar op, voor je het weet drink je veel meer dan je nu doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |