Yes! En soms sloeg het nergens op, maar los gaan kon je eropquote:Op maandag 30 december 2019 15:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee, voor mij is het ook alweer een tijdje geledenDeze whitelabels destijds zaten echt pareltjes tussen
Bij Annecy in Frankrijk staat ook een prachtig kasteel...quote:Op maandag 30 december 2019 15:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja kastelen! Die zijn geweldig inderdaad. Het Muiderslot in Nederland bijvoorbeeld. Maar wij zijn vroeger ook wel vaker naar kastelen in de Ardennen en Luxemburg geweest en dat waren altijd hoogtepunten voor mij, zo spannend
\quote:
Oh, dit moest subtieler: we hebben alledrie minimaal één chronische auto-immuun ziekte.quote:Op maandag 30 december 2019 15:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Neuh, we zijn allemaal chronisch naar de klote dus dat redden we niet meer![]()
quote:Op maandag 30 december 2019 15:03 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik kan me nog eens herinneren dat iemand bij een zangwedstrijd Don't Let The Sun Go Down On Me ging zingen, waarbij ik dacht dat-ie Nik Kershaw ging zingen. Needless to say, ik was nogal teleurgesteld
Gaaf altijd johquote:Op maandag 30 december 2019 15:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja kastelen! Die zijn geweldig inderdaad. Het Muiderslot in Nederland bijvoorbeeld. Maar wij zijn vroeger ook wel vaker naar kastelen in de Ardennen en Luxemburg geweest en dat waren altijd hoogtepunten voor mij, zo spannend
Nooit geweest maar ik schrijf het even op (in m'n hoofd dan)!quote:Op maandag 30 december 2019 15:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bij Annecy in Frankrijk staat ook een prachtig kasteel...
Ohquote:Op maandag 30 december 2019 15:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Neuh, we zijn allemaal chronisch naar de klote dus dat redden we niet meer![]()
Ben benieuwd of ze ondertussen het mediapark al zijn opgereden.quote:Op maandag 30 december 2019 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh eindelijk Lekker op de Trekker? Sodeju zeg.
Welke prinses gaat met welke prins trouwen?quote:Op maandag 30 december 2019 15:03 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Vorige uur hadden ze een huwelijksaanzoek bij de Efteling. Het echte nieuws is op
Chronisch tekort aan Sturing.quote:Op maandag 30 december 2019 15:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niemand wil verder daar.
Helemaal gezien, laatst met mijn vriendin seizoen 1 opnieuw gekeken. Ik zat heel de seizoensfinale haar aan te kijken en toen deed ze dit:quote:
Het is lekker om te trekkenquote:Op maandag 30 december 2019 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2019 15:03 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oh, dit moest subtieler: we hebben alledrie minimaal één chronische auto-immuun ziekte.
We gaan ons een aanmelden bij stichting Zonnebloem, komen we nog eens ergens.
Maar we maken er zelf de hardste grappen om, leven moet wel leuk blijven
Ik moet nog eens een keertje gaan uitzoeken welke ik er allemaal van heb, Bailando heb ik sowiesoquote:Op maandag 30 december 2019 15:03 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Yes! En soms sloeg het nergens op, maar los gaan kon je erop
Mooie instellingquote:Op maandag 30 december 2019 15:03 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oh, dit moest subtieler: we hebben alledrie minimaal één chronische auto-immuun ziekte.
We gaan ons een aanmelden bij stichting Zonnebloem, komen we nog eens ergens.
Maar we maken er zelf de hardste grappen om, leven moet wel leuk blijven
Stemplaatgenot?quote:Op maandag 30 december 2019 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
lekkerquote:Op maandag 30 december 2019 15:04 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga oliebollen baken, mooi uurtje daarvoor.![]()
Ben je ooit in Bokrijk geweest?quote:Op maandag 30 december 2019 15:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Nooit geweest maar ik schrijf het even op (in m'n hoofd dan)!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |