Ja. Was echt genot live.quote:Op maandag 30 december 2019 13:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Foreigner, stuur deze man op reis.
Cold as Ice is zeker al geweest?
oh, jammer.quote:Op maandag 30 december 2019 13:28 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Haha, nee ga ik het niet mee redden
show mequote:
Btwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Ik niet, als ik al die liedjes erover zo hoor.quote:
En dan hebben we Junior nog niet eens gehad.quote:Op maandag 30 december 2019 13:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb ook nog heel weinig Hazes gehoord. Dat doet mij vermoeden dat er nog minstens een nummer op 6 komt van m (Bloed, Zweet en Tranen, Geef mij je Angst, De Vlieger, Zij gelooft in Mij, Kleine Jongen en een beetje verliefd)?
Hazes op 6?quote:Op maandag 30 december 2019 13:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb ook nog heel weinig Hazes gehoord. Dat doet mij vermoeden dat er nog minstens een nummer op 6 komt van m (Bloed, Zweet en Tranen, Geef mij je Angst, De Vlieger, Zij gelooft in Mij, Kleine Jongen en een beetje verliefd)?
ja heb ik al gedaanquote:Op maandag 30 december 2019 13:31 schreef Kyran het volgende:
Als je na zoveel jaar nog niet weet wat liefde is kan je het beter opgeven.
owja dat doe ik morgen als ik thuis kom van werk, zal rond 16:00 zijnquote:Op maandag 30 december 2019 13:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Welnee, anders moet dat morgenochtend, maar dan wil ik de oliebollen gaan bakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |