Waarom mag dat 's nachts niet dan?quote:Op maandag 30 december 2019 10:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ohja het is geen nacht meer, dan mag ie weer harder![]()
Moet Ne muskietenpak nu al?quote:
In mijn pietenpak.quote:Op maandag 30 december 2019 10:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moet Ne muskietenpak nu al?Die gaat ook niet heel lekker zeg.
In hetzelfde uur als Take me to church.quote:Op maandag 30 december 2019 10:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar Lekker op de Trekker is nog steeds niet geweest dus?Kut boeren.
Dit had er zo tussen gepast hoor, op Rumours. Denk ik het mooiste nummer uit deze tijd wat er niet op staatquote:Op maandag 30 december 2019 10:08 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Staan wel een paar betere dan deze op Rumours
Staat er pas een paar jaartjes in geloof ikquote:Op maandag 30 december 2019 10:08 schreef DecoAoreste het volgende:
Deze is fijn. Ook zo'n typische Top 2000 plaat
Dat staat er serieus in?quote:Op maandag 30 december 2019 10:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar Lekker op de Trekker is nog steeds niet geweest dus?Kut boeren.
Dat wordt wel een kutuur dan?quote:Op maandag 30 december 2019 10:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In hetzelfde uur als Take me to church.
Ed Sheeran.quote:
Schandalig laag, inderdaad. Hoort wat mij betreft echt in de top 100quote:Op maandag 30 december 2019 10:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moet Ne muskietenpak nu al?Die gaat ook niet heel lekker zeg.
Haha tis nog vroegquote:Op maandag 30 december 2019 10:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit had er zo tussen gepast hoor, op Rumours. Denk ik het mooiste nummer uit deze tijd wat er niet op staat
We moeten nog 9 nieuwe binnenkomers volgens mijn lijstje. Ik weet er 6 (Elan, Engel, 4'33 op P9, Danny Vera, Duncan en Lekker op de Trekker), die andere 3 laat ik me graag door verrassenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |