Fok werkt prima hierquote:Op maandag 30 december 2019 09:08 schreef Isorden het volgende:
[..]
Werkdag voor veel mensen sowieso hè
Denk dat 99% van mijn posts hier ook in december vallenquote:Op maandag 30 december 2019 09:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hele jaar zie je d'r niet en opeens, BAM
Velen van ons hebben een piek in mei en december. Ik ook nog wel met sportzomers.quote:Op maandag 30 december 2019 09:13 schreef Isorden het volgende:
[..]
Denk dat 99% van mijn posts hier ook in december vallen
Wat is er in mei dan?quote:Op maandag 30 december 2019 09:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Velen van ons hebben een piek in mei en december. Ik ook nog wel met sportzomers.
ESFquote:
oh ik verwacht ook geen top 3 positie en heb er vrede mee hoorquote:Op maandag 30 december 2019 09:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja doe ik nou nooit
Ik denk wel dat ik mijn nummer 1 positie moet afgeven dit jaar. Ben er ook lang niet altijd geweest.
Door die cookiewall heb ik het mailtje maar uitgezet. Cookiewallsquote:Op maandag 30 december 2019 09:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Velen van ons hebben een piek in mei en december. Ik ook nog wel met sportzomers.
ik kabbel het hele jaar door met dagelijks meestal tientallen posts her en derquote:Op maandag 30 december 2019 09:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij mij is dit topic, ESF en zondag als F1 GP isquote:Op maandag 30 december 2019 09:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zoveel post ik door het jaar toch niet meer, dus tis prima.quote:Op maandag 30 december 2019 09:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Door die cookiewall heb ik het mailtje maar uitgezet. Cookiewalls
piek in december zeker, maar hele jaar zit ik verder wel in muz en soms vblquote:Op maandag 30 december 2019 09:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zit ook wel eens in VBL. Ook wel eens in het PSV topic, trouwens.quote:Op maandag 30 december 2019 09:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
piek in december zeker, maar hele jaar zit ik verder wel in muz en soms vbl
prima nummer, maar wel erg hoog.quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 09:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zit ook wel eens in VBL. Ook wel eens in het PSV topic, trouwens.
Die opbouw is juist heerlijk.quote:
Is vorig jaar enorm geplugd door R2, dus daarom zal hij nog zo hoog staan. Verwacht dat hij komende jaren steeds wat zal zakkenquote:Op maandag 30 december 2019 09:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
prima nummer, maar wel erg hoog.
prima. deal!quote:Op maandag 30 december 2019 09:18 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Is vorig jaar enorm geplugd door R2, dus daarom zal hij nog zo hoog staan. Verwacht dat hij komende jaren steeds wat zakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |