Dat kunnen guilty pleasures worden, net zoals nu happy hardcore of de Spice Girls.quote:Op maandag 30 december 2019 08:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk dat de jeugd van nu die dat leuk vindt, over 20 jaar dat ook niet meer leuk vinden hoor.
quote:Op maandag 30 december 2019 08:30 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Dat kunnen guilty pleasures worden, net zoals nu happy hardcore of de Spice Girls.
quote:Op maandag 30 december 2019 08:30 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ja, hij nam Brian May, maar John Deacon niet komen.
Dat valt reuze mee.quote:Op maandag 30 december 2019 08:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb het idee dat er nog zoveel bagger moet komen... 30 december was altijd de leukste dag, maar inmiddels zit daar volgens mij een hoop bagger..
30 had vaak wat meer alternative. The Cult, Joy Division etc kwamen daar langs in de tijd dat ik daar helemaal weg van was, met een mix met echte klassiekers en mooie semiklassiekers.quote:Op maandag 30 december 2019 08:28 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
30 leuker dan 31? Ik vond de 31e toch echt beter hoor
We zullen het horen. Tot nu toe valt het inderdaad reuze mee. Maar het doet wel pijn om Halo en Good Vibrations, twee écht mooie ouwe plaatjes, zo laag te zien. Light My Fire ook.quote:
yupquote:
eveneens op gestemdquote:Op maandag 30 december 2019 08:31 schreef Isorden het volgende:
Heb zelf op Dreams van Fleetwood Mac gestemd
al vind ik little lies ergerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |