Hij is wel een grote verliezer dit jaar ja.. ik heb er nog wel op gestemd.quote:
en als die er niks mee te maken hebben ligt het aan Donald Trump of Sylvana Simonsquote:Op maandag 30 december 2019 08:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
allemaal de schuld van de boeren
Of Thieryquote:Op maandag 30 december 2019 08:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en als die er niks mee te maken hebben ligt het aan Donald Trump of Sylvana Simons
Moet je voorstellen over 30 jaar... de klassiekers van Miley Cyrus en The Pussycat Dollsquote:Op maandag 30 december 2019 08:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb het idee dat er nog zoveel bagger moet komen... 30 december was altijd de leukste dag, maar inmiddels zit daar volgens mij een hoop bagger..
Dat zal wel meevallen.. ik ben eerder bang voor Boef en Ronnie Flex enzo, maar die staan er nu in ieder geval nog niet in.quote:Op maandag 30 december 2019 08:27 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Moet je voorstellen over 30 jaar... de klassiekers van Miley Cyrus en The Pussycat Dolls
Lil' kleinequote:Op maandag 30 december 2019 08:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen.. ik ben eerder bang voor Boef en Ronnie Flex enzo, maar die staan er nu in ieder geval nog niet in.
Ik denk dat de jeugd van nu die dat leuk vindt, over 20 jaar dat ook niet meer leuk vinden hoor.quote:Op maandag 30 december 2019 08:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen.. ik ben eerder bang voor Boef en Ronnie Flex enzo, maar die staan er nu in ieder geval nog niet in.
30 leuker dan 31? Ik vond de 31e toch echt beter hoorquote:Op maandag 30 december 2019 08:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb het idee dat er nog zoveel bagger moet komen... 30 december was altijd de leukste dag, maar inmiddels zit daar volgens mij een hoop bagger..
quote:Op maandag 30 december 2019 08:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
dit nummer heeft toch wel een Live Aids bonus gehad door die film
Daar zeg ik een klein gebedje voorquote:Op maandag 30 december 2019 08:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk dat de jeugd van nu die dat leuk vindt, over 20 jaar dat ook niet meer leuk vinden hoor.
Dat kunnen guilty pleasures worden, net zoals nu happy hardcore of de Spice Girls.quote:Op maandag 30 december 2019 08:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk dat de jeugd van nu die dat leuk vindt, over 20 jaar dat ook niet meer leuk vinden hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |