Carpaccioquote:Op maandag 30 december 2019 01:42 schreef Dagoduck het volgende:
Vanavond een bij de pizzeria carpaccio, brood met kruidenboter, een pizza opgegeten en nog een lap vlees die mijn vader niet meer op kon.
Koekoek
#viesdik
quote:Op maandag 30 december 2019 01:42 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Een keer onbewust keihard meegezongen toen ik de post nog liep.
Tsja.
Alleen één nummer, wilde hem komende week even luisteren.quote:Op maandag 30 december 2019 01:41 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Bohhh![]()
![]()
Zou het al prima vinden als Tempel / Love erin staat ofzo
Moet ze eigenlijk ook weer eens live gaan zien. Nieuwe album al gecheckt?
Sleep well OKquote:
I can't get laid in Germanyquote:Op maandag 30 december 2019 01:43 schreef Kyran het volgende:
[..]![]()
Zie het helemaal voor me ....
You've got a pussy
I have a dick
So, what's the problem?
Let's do it quick
pom pom pom
Dat wordt weer ergeren. Doen alsof het een nachtshow zoals altijd is (lol).quote:
De struggles van een waarheidsjournalist.quote:Op maandag 30 december 2019 01:44 schreef RensAjacied het volgende:
Ik wil dingen over Rick zeggen maar dan krijg ik weer allemaal boze reacties van zijn volgers.
Moet hem ook nog luisteren, vond overigens In Her Garden een leuke plaat, wel tof dat ze wat meer ongebruikelijke instrumenten zijn gaan toevoegen in de afgelopen 10 jaarquote:Op maandag 30 december 2019 01:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Alleen één nummer, wilde hem komende week even luisteren.
Daar ben jij toch niet van onder de indruk?quote:Op maandag 30 december 2019 01:44 schreef RensAjacied het volgende:
Ik wil dingen over Rick zeggen maar dan krijg ik weer allemaal boze reacties van zijn volgers.
Doe het voor onsquote:Op maandag 30 december 2019 01:44 schreef RensAjacied het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |