Hoe staan we ten opzichte van 2017?quote:
we liepen op de fruitafdeling en toen zongen we "Ik heb geen bananen, ik heb geen bananen vandaag enz... vonden we zelf heel grappig..quote:
WIIIIIITEEEEEE EN RROOIIEEEEEquote:
quote:Op zondag 29 december 2019 23:48 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja, daar kom elk jaar tijdens de Top 2000 weer achter
2 jaar verder.quote:Op zondag 29 december 2019 23:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoe staan we ten opzichte van 2017?
Gekke tijden in de bar dancing.quote:Op zondag 29 december 2019 23:48 schreef RensAjacied het volgende:
Dit is zo'n heerlijk nummertje wat je door de kroeg kan pompen. En dan op de beat op de bar slaan. Genot.
Toch heerlijk als je beetje dronken bentquote:Op zondag 29 december 2019 23:48 schreef Kyran het volgende:
Ik vind deze wel mindere van ABBA eigenlijk. Beetje kabbel.
Maar de baas zei ja!quote:
Waarom staat die eigenlijk niet in de lijst?quote:Op zondag 29 december 2019 23:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
we liepen op de fruitafdeling en toen zongen we "Ik heb geen bananen, ik heb geen bananen vandaag enz... vonden we zelf heel grappig..
Mja, snap ik op zich ook wel, maar dan is het weer niet bijzonder genoeg wat mij betreft. ABBA blijft gewoon goed natuurlijk, maar van mij hoeft deze nietquote:Op zondag 29 december 2019 23:48 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Vind ik juist wel lekker aan dit nummer
2,5 topic nog.quote:
Die met de sjieke tieten is datquote:Op zondag 29 december 2019 23:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit nummer gaat over die vrouw in mijn UI (geen idee wie het is)
Ja als je het zelf maar leuk vindt hequote:Op zondag 29 december 2019 23:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
we liepen op de fruitafdeling en toen zongen we "Ik heb geen bananen, ik heb geen bananen vandaag enz... vonden we zelf heel grappig..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |