Kan ook heel boos gaan doen nu en roepen hoe jij je macht misbruikt om mijn topic te kapenquote:
Je hebt gewoon alles voor ons overquote:Op zondag 29 december 2019 21:52 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Huiskamer in de fik gestoken voor de sfeerzo ben ik.
Wat ben je toch romantisch..quote:
Mick Jagger.quote:
Daar kwamen Peaceman en ik vanmiddag ook al achter iddquote:Op zondag 29 december 2019 21:52 schreef Zorro het volgende:
Wat leuk dat er zo toevallig vaak platen achter elkaar staan die met elkaar te maken hebben he.
heeft niets met macht te makenquote:Op zondag 29 december 2019 21:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ook heel boos gaan doen nu en roepen hoe jij je macht misbruikt om mijn topic te kapen
quote:
Bereid je dan maar vast voor want die van Aerosmith past precies in deze rijquote:
quote:
Ja wat een toeval hè?quote:Op zondag 29 december 2019 21:52 schreef Zorro het volgende:
Wat leuk dat er zo toevallig vaak platen achter elkaar staan die met elkaar te maken hebben he.
Fill my heart with gladnessquote:Op zondag 29 december 2019 21:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je hebt gewoon alles voor ons over
Easy my troubles that's what you do
Nou en, het gaat om het idee.quote:
Past precies bij je?quote:
Straks AeroGodenquote:
wandelse en trustequote:Op zondag 29 december 2019 21:53 schreef Bos81 het volgende:
Laatste nummer voor mij vandaag. Nog even met Dn Sjef naar buiten en dan naar bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |