quote:Op zondag 29 december 2019 21:42 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mijn beste vriend ophalen, komende dagen gaan we een soort van game- en Top 2000-marathon tegelijk houden
gezellig!quote:Op zondag 29 december 2019 21:42 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mijn beste vriend ophalen, komende dagen gaan we een soort van game- en Top 2000-marathon tegelijk houden
Ene peaceman volgens mij. Af en toe hebben we dezelfde mening.quote:Op zondag 29 december 2019 21:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee dat zei iemand anders net ook al. Kom, wie was dat ook weer....
Maar goed dat die May doetquote:Op zondag 29 december 2019 21:42 schreef Zorro het volgende:
En al is het liedje matig, de gitaar van Brian blijft iedere keer weer
Dat zou wel heel toevallig zijnquote:
Zeker! Zal proberen nog wel een beetje mee te posten tussendoor hoor. Jullie zijn ook gezellig immersquote:
als je maar gewoon naar me luistert he?! Dan komt alles goed.quote:Op zondag 29 december 2019 21:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ene peaceman volgens mij. Af en toe hebben we dezelfde mening.
Het is toch een soort van magisch?quote:Op zondag 29 december 2019 21:42 schreef Zorro het volgende:
En al is het liedje matig, de gitaar van Brian blijft iedere keer weer
Deze man weetquote:Op zondag 29 december 2019 21:43 schreef Dagoduck het volgende:
Dus Everlong en Everlong akoesies staan nu in de lijst? Ik weet nog wel een mooie, Everlong 2 metersessies akoestische versie. Beste ooit.
Doable. Ik heb niet direct een hekel aan de lagere Queens, simpelweg omdat ik ze nog maar weinig gehoord hebquote:Op zondag 29 december 2019 21:41 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Dat is sws waar.
Deze van Kwien is ook lekker *0*
En dan zeker 20 extra nummers van Guus in de lijstquote:Op zondag 29 december 2019 21:42 schreef tompsv18 het volgende:
Queen staat wel echt een keer of 20 te vaak in de lijst.
Als je dat maar weetquote:Op zondag 29 december 2019 21:43 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zeker! Zal proberen nog wel een beetje mee te posten tussendoor hoor. Jullie zijn ook gezellig immers
quote:Op zondag 29 december 2019 21:43 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Anders konden ze er beter een eind aan Brian
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |