nee joh hhb is nog bezigquote:
Hoor wisselende verhalen over Pinkpop van afgelopen jaar hequote:
te krassen?quote:Op zondag 29 december 2019 21:13 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Sta je weer verdrietig voor een spiegel?
quote:Op zondag 29 december 2019 21:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou daar ben ik niet heel erg fan van eigenlijk
Maar ik als vrouw wil altijd het volledige pakketquote:
veeleisend typjequote:Op zondag 29 december 2019 21:14 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Maar ik als vrouw wil altijd het volledige pakket
Vlooit Pink?quote:Op zondag 29 december 2019 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is mijn favo Pink Floyd plaat, misschien wel mijn favoriete plaat van alles.
Toch heb ik liever het origineel van Oasis.quote:
het is zeker niet mijn favoriete PF en al helemaal niet mijn favoriete plaat ooit.quote:Op zondag 29 december 2019 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is mijn favo Pink Floyd plaat, misschien wel mijn favoriete plaat van alles.
ik denk t welquote:
De A-Team themesong is toch wel oneindig keer beter dan dit Skyradio gejengelquote:
Ik stem laatste jaren altijd op wat mooie platen die tussen de 1500 en 2000 staan om ze nog een jaartje langer in de lijst te houdenquote:
Hij had nooit moeten beginnenquote:Op zondag 29 december 2019 21:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Na dit nummer had Ed meteen moeten stoppen.
Liefst ervoorquote:Op zondag 29 december 2019 21:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Na dit nummer had Ed meteen moeten stoppen.
fixed.quote:Op zondag 29 december 2019 21:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Na Voor dit nummer had Ed meteen moeten stoppen.
Ja, inderdaad. Dit mag toch niet totaal niet die naam dragen zeg,quote:Op zondag 29 december 2019 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De A-Team themesong is toch wel oneindig keer beter dan dit Skyradio gejengel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |