Om hier nog een serieus antwoord op te geven, Labby stond volgens mij ergens rond plek 80 op de wereldranglijst voorafgaand aan het WKquote:
Venlose Voetbalvereniging Venloquote:Op zondag 29 december 2019 21:12 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Nederlandse Darts Bond Darts.nl?
Enig idee hoe dat moet? Ben al 10 minuten aan het zoekenquote:Op zondag 29 december 2019 21:02 schreef Szura het volgende:
[..]
Heb je die terugspoelende ook nog? Die had ik gemaakt maar alles is kapot.
Litouwen is best een modern land tegenwoordig iddquote:
okquote:Op zondag 29 december 2019 21:13 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Om hier nog een serieus antwoord op te geven, Labby stond volgens mij ergens rond plek 80 op de wereldranglijst voorafgaand aan het WK
Heeft bij de BDO al eens de kwartfinale gehaald en kan op zijn tijd 95-100 gemiddeld gooien. Laten we zeggen dat hij 32-40 materiaal is voorlopig. Wel pas zijn eerste tourkaartjaar gehad.quote:Op zondag 29 december 2019 21:13 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Om hier nog een serieus antwoord op te geven, Labby stond volgens mij ergens rond plek 80 op de wereldranglijst voorafgaand aan het WK
Je telefoon achterstevoren houdenquote:Op zondag 29 december 2019 21:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Enig idee hoe dat moet? Ben al 10 minuten aan het zoeken
Okquote:Op zondag 29 december 2019 21:14 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ik volg de hele wedstrijd eigenlijk niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |