Zouden Sumant haar wachtwoorden afgepakt zijn? Ze is zo rustig.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:35 schreef Annagh het volgende:
[..]
Da's net zo iets als een non die bij Smant d'r insta gluurt.
De vinger van Dreetje nadat hij uit de gleuf van Brid is getrokken, naar de barman loopt en zegt dat het glas van z'n biertje stinkt om een vers biertje gratis gevuld te krijgen.quote:
Ze zitten in Marokko, eerste vakantie heeft ze al binnen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:28 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Dacht ik dus ook.
Die kleuter ziet echt niet in wat hij nou fout heeft gedaan.
Ik vind Bridget zeker niet lelijk maar die bril maakt haar er niet knapper op. En nachten doorgaan met Antwee doet haar uiterlijk ook geen goed
Ojaquote:Op dinsdag 31 december 2019 22:47 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
De vinger van Dreetje nadat hij uit de gleuf van Brid is getrokken, naar de barman loopt en zegt dat het glas van z'n biertje stinkt om een vers biertje gratis gevuld te krijgen.
@Ole die kan alvast afgevinkt worden.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:48 schreef Tuttebella het volgende:
[..]
Ze zitten in Marokko, eerste vakantie heeft ze al binnen.
Je bent echt terug, en hoequote:Op dinsdag 31 december 2019 22:47 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
De vinger van Dreetje nadat hij uit de gleuf van Brid is getrokken, naar de barman loopt en zegt dat het glas van z'n biertje stinkt om een vers biertje gratis gevuld te krijgen.
Sjezusquote:Op dinsdag 31 december 2019 22:47 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:51 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
@:Ole die kan alvast afgevinkt worden.
Nu blijven de leukste dingen met veel vermaak ( voor ons ) over voor 2020.
https://koelman.com/de-echte-waarheid-over-andre-hazes/quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:23 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk hoor, ze is opgenomen omdat ze er finaal doorheen zat volgens haar eigen woorden. Dat ze knettergek was vind ik zelf. Iemand die zeker weet dat wijlen haar man nu een kikker is neem ik niet zo serieus.
Wat een eng mens zij straalt zoveel bagger uit , niet normaal . Alleen al het idee hoe ze haar dochter heeft verkocht aan sr Hazesquote:Op woensdag 1 januari 2020 10:03 schreef quirina het volgende:
https://www.e-j.nl/knapperds-friedel.html
Friedel had wel knappe brillen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |