Ja sowieso.quote:Op zondag 29 december 2019 20:11 schreef alopio het volgende:
[..]
Eens, het vervolg is alleen 1082x beter
Weet je ook gelijk weer waar Guus dat nummer van gejat heeft.quote:Op zondag 29 december 2019 20:11 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik vind de intro hiervan altijd lijken op Het Is Een Nacht
Ja, ik werk niet bij Sandd of Post.nl. Wij bezorgen op ma t/m vrijquote:Op zondag 29 december 2019 20:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken. Maar op maandag post?
Plausibelquote:Op zondag 29 december 2019 20:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Weet je ook gelijk weer waar Guus dat nummer van gejat heeft.
quote:Op zondag 29 december 2019 20:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik werk niet bij Sandd of Post.nl. Wij bezorgen op ma t/m vrij
Zo heb je ook mensen die mayonaise lekker vinden. Ach ja, zonder het slechte kun je het goede niet waarderen.quote:Op zondag 29 december 2019 20:12 schreef Isorden het volgende:
[..]
En dan heb je van die figuren die zeggen dat dat Kensington is
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dank Leo.quote:Op zondag 29 december 2019 20:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
"Going to the Run" gaat over een verongelukte Hell's Angel. De regel "One summer at the festival" verwijst naar een zomer op Parkpop.
Ja, ik zag het helaas staan idd.quote:Op zondag 29 december 2019 20:13 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Plausibel
Guus komt overigens hierna, dus we kunnen onze borst weer natmaken.
Dames en heren,quote:Op zondag 29 december 2019 20:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
"Going to the Run" gaat over een verongelukte Hell's Angel. De regel "One summer at the festival" verwijst naar een zomer op Parkpop.
Of mutenquote:Op zondag 29 december 2019 20:13 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Plausibel
Guus komt overigens hierna, dus we kunnen onze borst weer natmaken.
mooie anekdotequote:Op zondag 29 december 2019 20:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Enkele jaren terug stelde Barry Hay tijdens een optreden dat hij Going To The Run altijd zo vroeg mogelijk op de avond speelde, zodat alle Hell’s Angels in het publiek daarna weer naar huis kunnen. Die conclusie is niet voor niks. Het nummer gaat over een echte Hell’s Angel genaamd Ed, een vriend van Barry die een échte biker was. Hij verongelukte, waarna Barry het lied voor hem schreef. In de tekst wordt vaak verwezen naar de vriendschap van Barry en Ed. Zo belde Ed Barry ieder jaar daadwerkelijk met oud en nieuw.
Ow ik dacht dat je het zelf wistquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |