Nee, vandaag sla ik over en morgen ook en dan dinsdag waarschijnlijk wel 1 of 2 glazen.quote:
een van de meest onderschatte drummers van nu.quote:
De Amerikaanse dokterquote:
quote:Op zondag 29 december 2019 20:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mijn lijst even aanpassen
Kans bij:
essnhills
Ik heb vanmiddag al flink bier gedronken. Nu maar ff thee tussendoorquote:Op zondag 29 december 2019 20:21 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Slaapt Dolly Parton op haar rug? (niet op een hondenhok overigens)
Te lang verhaal om hier te posten, misschien dat ik het van de week ofzo nog wel in mijn ongeluk topic gooiquote:
Mijn dagje niet was gisteren. Ik ga straks mijn beste vriend van het station oppikken dus dan gaan we wel een biertje doenquote:Op zondag 29 december 2019 20:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Even een dagje niet. Misschien nog een bodempje whisky
broekkiequote:Op zondag 29 december 2019 20:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik zoek toch een beetje mijn eigen leeftijdscategorie hoor
Hoe oud ben jij als ik vragen mag? 😅quote:Op zondag 29 december 2019 20:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Rick Ruïn dusquote:Op zondag 29 december 2019 20:22 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Enige jammere aan heel Californication is dat Rick Rubin de productie compleet verneukt heeft, hoop dat ze plaat ooit nog fixen
quote:Op zondag 29 december 2019 20:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhm, dat was toch de hele insteek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar ging mijn theeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
18?quote:Op zondag 29 december 2019 20:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze is van het goddelijke jaar 1990quote:Op zondag 29 december 2019 20:23 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij als ik vragen mag? 😅
Lekker! Hij komt nog laat dan!quote:Op zondag 29 december 2019 20:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mijn dagje niet was gisteren. Ik ga straks mijn beste vriend van het station oppikken dus dan gaan we wel een biertje doen![]()
Vannacht en morgen hele dag gamen en Top 2000 luisteren, superchill.
Bejaarde!quote:
Smoooooothquote:Op zondag 29 december 2019 20:23 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij als ik vragen mag? 😅
Waarin is hij doorgeschoten?quote:Op zondag 29 december 2019 20:22 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Enige jammere aan heel Californication is dat Rick Rubin de productie compleet verneukt heeft, hoop dat ze plaat ooit nog fixen
Komt Snow hierna? Dan is het antwoord best lang.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |