Als ze geil zijn dan zijn ze geilquote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:33 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Wat is jouw ervaring met mannen dan?
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als ze geil zijn dan zijn ze geil
Of ik ze nu mooi of lelijk vind
Nee ...voor mij staat dat helemaal los van lelijk of mooiquote:
Nee, zo werkt het echt. Vrouwen komen zelfs eerder en vaker klaar bij een aantrekkelijke vent. Is onderzochtquote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij complete nonsens![]()
![]()
Grapjas
Wat ik aantrekkelijk vind in een man kan voor een andere vrouw afstotend zijn in een manquote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:43 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Nee, zo werkt het echt. Vrouwen komen zelfs eerder en vaker klaar bij een aantrekkelijke vent. Is onderzocht
Dude, dat is de crux van seksquote:Op zondag 29 december 2019 21:17 schreef Atak het volgende:
[..]
Als je sekst voor goedkeuring dan ben je niet geil maar gewoon triest bezig.
knip
Maar door de bank genomen vinden we allemaal ongeveer hetzelfde aantrekkelijk. Zelfs over cultuurgrenzen heen. Zie onder andere dit meta-onderzoek (= verzameling van al de wetenschappelijke onderzoeken in inzichten).quote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat ik aantrekkelijk vind in een man kan voor een andere vrouw afstotend zijn in een man![]()
En ik spreek uit ervaring
Ik heb op dit moment geen puf om onderzoeken te lezen. Heb ff andere shit aan mijn hoofd.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:00 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Maar door de bank genomen vinden we allemaal ongeveer hetzelfde aantrekkelijk. Zelfs over cultuurgrenzen heen. Zie onder andere dit meta-onderzoek (= verzameling van al de wetenschappelijke onderzoeken in inzichten).
https://www.researchgate.(...)d_Theoretical_Review
Nee, dat is dus niet zo. Je wordt geil van een aantrekkelijk persoon. Niet van een lelijk iemand.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment geen puf om onderzoeken te lezen. Heb ff andere shit aan mijn hoofd.
Maar geil zijn is een staat van opwinding en volgens mij heeft dat niets met mooi/lelijk /aantrekkelijk zijn te maken
Ik ben ook wel eens geil zonder dat ik überhaupt een persoon in gedachten hebquote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:06 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Nee, dat is dus niet zo. Je wordt geil van een aantrekkelijk persoon. Niet van een lelijk iemand.
Ja duh, maar in dat diffuse gevoel speelt niet opeens een ontzettend onaantrekkelijk gedrocht een rol ipv een mooie partner en dito setting.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens geil zonder dat ik überhaupt een persoon in gedachten heb
Ja sorry hoor , maar ik sta er echt anders inquote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:09 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ja duh, maar in dat diffuse gevoel speelt niet opeens een ontzettend onaantrekkelijk gedrocht een rol ipv een mooie partner en dito setting.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |