Hij is een van de leadzangers niet De leadzangerquote:Op zondag 29 december 2019 19:16 schreef djenneke het volgende:
Dit is de leadzanger van Eagles, voor wie dat echt nog niet wist.
lui zwijn, kun je het niet eens zelf ophalen?quote:Op zondag 29 december 2019 19:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, ik zit te wachten op de bezorger
Hahaha, ik had Flipper nog nooit gehoordquote:Op zondag 29 december 2019 19:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jaaa hoor m eens kirren die dolfijn
Chineesquote:
misschien vindt ess dat geen probleem als hij het niet mee heeftquote:Op zondag 29 december 2019 19:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik hoop dan wel dat ie ook het eten meeneemt.
Je hebt gelijkquote:Op zondag 29 december 2019 19:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij is een van de leadzangers niet De leadzanger
Olifanten, Nijlpaarden, Zeekoeien?quote:Op zondag 29 december 2019 19:17 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga morgen met mevrouw en de Pippies naar Freek Vonk.
Hopelijk heeft hij gruwelijk vette dieren meegenomen!
Johan verwacht ik welquote:Op zondag 29 december 2019 19:17 schreef PippenScottie het volgende:
dan kan ze nog 2 uur wachtenquote:
Je hebt trek?quote:Op zondag 29 december 2019 19:17 schreef PippenScottie het volgende:
Steek hem in z'n rug.quote:Op zondag 29 december 2019 19:17 schreef PippenScottie het volgende:
Hmm, ik vind zo'n worstje toch echt niet genoeg hoor.quote:Op zondag 29 december 2019 19:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien vindt ess dat geen probleem als hij het niet mee heeft
Ik ben het eten vergeten... kan ik je... ergens anders mee... verblijden?quote:Op zondag 29 december 2019 19:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien vindt ess dat geen probleem als hij het niet mee heeft
daar heb ik ook nog 1 van liggen, niet echt mijn dingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |