Prutmuziek en een prut-dj, a match made in heaven hell.quote:Op zondag 29 december 2019 18:01 schreef TornadoDK het volgende:
Wat is die Ruud de wild toch een vervelende kerel. Nooit leuk geweest ook.
Dat moest ik ff kwijt
Ohhhhhhhquote:Op zondag 29 december 2019 18:03 schreef Isorden het volgende:
[..]
BRING
ME
TO
LIIIIIFE
WAKE ME UP (WAKE ME UP INSIIDE)
Omdat er in Nederlands ook een groep die een week lang hossend achter elkaar aanhuppeldquote:Op zondag 29 december 2019 18:01 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik snap dus echt oprecht niet dat dat frikandellenlied zo hoog staat
And saaaaaaveeeee meeeeee from myseeeeeeelfquote:Op zondag 29 december 2019 18:03 schreef Isorden het volgende:
[..]
BRING
ME
TO
LIIIIIFE
WAKE ME UP (WAKE ME UP INSIIDE)
Das een ander nummerquote:Op zondag 29 december 2019 18:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nee gewoon echt nee.
Hoe haal je t in je hoofd om te schrijven "zing een liedje voor me Frans, zelfs al is t in het Frans". Lange Frans heeft gewoon misbruik gemaakt van de labiele staat waarin The Lau zich bevond.
Oh wacht nou ja deze ook .... lolquote:Op zondag 29 december 2019 18:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
My immortal ken ik idd, maar die zie ik niet staan?
Zo klink ik dus ongeveer. U zijt gewaarschuwd met die karaoke-feestjesquote:
Zo heet de meest bekeken lyrics-video van dit nummer op Youtube overigens ookquote:Op zondag 29 december 2019 18:04 schreef essnhills het volgende:
Ik dacht dat die Wake me up inside heette
Essje heeft laatst goed gescoord bij een pupquiz, vooral het muziekgedeelte. Vraag haar maar wat je wilt wetenquote:Op zondag 29 december 2019 18:04 schreef Quasimoto het volgende:
Iemand enig idee waar je info kan vinden over die 40k platen?
Ahquote:Op zondag 29 december 2019 18:05 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Zo heet de meest bekeken lyrics-video van dit nummer op Youtube overigens ook
Wel een hele mooiequote:Op zondag 29 december 2019 18:05 schreef Kyran het volgende:
My immortal is stemplaat vandaar verwarring
Ik dacht vroeger dat Under the Bridge van de Peppers City of Angels heettequote:Op zondag 29 december 2019 18:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
AhDat verklaart het
Denk ik eens een titel te kennen
Hier ookquote:Op zondag 29 december 2019 18:05 schreef Kyran het volgende:
My immortal is stemplaat vandaar verwarring
https://www.google.com/am(...)hebben-verkocht.htmlquote:Op zondag 29 december 2019 18:04 schreef Quasimoto het volgende:
Iemand enig idee waar je info kan vinden over die 40k platen?
quote:
Mooie clip ook, opgenomen in een wijk in Barcelona waar de kogelgaten van vroeger nog in de muur zittenquote:
Dit is ook de reden dat die titels mij vaak gewoon niets zeggen. Dan is het voor mijn associatie met de liedjes gewoon geen logische titelquote:Op zondag 29 december 2019 18:06 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger dat Under the Bridge van de Peppers City of Angels heette
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |