Ow okay, vooruit dan maar.quote:Op zondag 29 december 2019 17:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ben de hele dag in de weer geweest. Ik verdien nu wel wat mooie liedjes.
Daar moet je als je upload op de 3 bolletjes bij de foto klikken en kiezen voor 'Get Share Links' en dan kiezen voor BBCode (forums).quote:Op zondag 29 december 2019 17:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had dat laatst, een foto geüpload via Imgur en dan de url, maar het werkte niet
Guus is een travestiet dus.quote:Op zondag 29 december 2019 17:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op de vloer ligt een lege fles wijn, en kledingstukken die van jou of mij kunnen zijn
So many puns!!!quote:Op zondag 29 december 2019 17:36 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Je hebt net Fat Bottom Girls gemist...
Jaquote:
of homo.quote:Op zondag 29 december 2019 17:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Guus is een travestiet dus.
Deze?quote:Op zondag 29 december 2019 17:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ben de hele dag in de weer geweest. Ik verdien nu wel wat mooie liedjes.
Een volle op de grond flikkeren is zondequote:
Ik voel me schuldig over wat ik vannacht over Rick van Velthuysen allemaal heb gezegd.quote:
Zou het over een homoseksuele ervaring van Guus gaan?quote:Op zondag 29 december 2019 17:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op de vloer ligt een lege fles wijn, en kledingstukken die van jou of mij kunnen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |