quote:Op zondag 29 december 2019 15:05 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, doe niet zo stompzinnig
Zo’n lieverdtwitter:yannickdevos7 twitterde op zaterdag 28-12-2019 om 20:04:48Ik wens iedereen dus ook alle darters en dartsliefhebbers die deze tweet lezen een gelukkig en zeker ook een gezond 2020 toe #rtl7darts reageer retweet
Van mij hoeft het nu nog maar 3 legs te durenquote:Op zondag 29 december 2019 15:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pronotechnisch gezien ben ik het met Tag eens. Voor mijn kijkgenot mag dit afgelopen zijn
Van mij mag Asp het nu afmakenquote:Op zondag 29 december 2019 15:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Van mij hoeft het nu nog maar 3 legs te duren
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het begon hoopgevend met al die 180's nu is het al een tijdje BDO niveauquote:Op zondag 29 december 2019 15:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat was dit een afschuwelijke set.
Sowieso valt deze partij ontzettend tegen na twee leuke eerste sets.
FOK! geniet massaal van het BDO niveau.quote:Op zondag 29 december 2019 15:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het begon hoopgevend met al die 180's nu is het al een tijdje BDO niveau
Publiek slaapt ook.quote:Op zondag 29 december 2019 15:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het begon hoopgevend met al die 180's nu is het al een tijdje BDO niveau
quote:Op zondag 29 december 2019 15:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Dochtertje van MVG?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Als het 5-2 wordt loop ik in. Al ben ik al kansloos denk ikquote:Op zondag 29 december 2019 15:11 schreef Tagliano het volgende:
Als het 5-3 wordt lopen onze vrienden de koplopers alleen maar uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |